شناسه خبر: 20305 منتشر شده در مورخ: 1398/12/5 ساعت: 10:28 گروه: ورزشی  
فعالیت ۳۰۰ ورزشکار معلول و جانباز در اردبیل/مشکل کمبود فضاهای ورزشی

فعالیت ۳۰۰ ورزشکار معلول و جانباز در اردبیل/مشکل کمبود فضاهای ورزشی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل گفت: هم اکنون در نقاط مختلف استان اردبیل ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در حال تداوم فعالیت‌های تمرینی و آماده سازی خود هستند.

به گزارش ایران سپید میرحمید موسوی در نشست با عوامل هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل عنوان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در نقاط مختلف استان اردبیل در حال تداوم فعالیت‌های ورزشی و تمرینی خود هستند.

به گفته وی همواره ورزشکاران جانباز و معلول استان اردبیل در میادین ملی و بین المللی با تکیه بر غیرت و تعصب خود خوش درخشیده و موفق به سربلندی جامعه ورزشی استان و کشور عزیزمان شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل تصریح کرد: در رقابت‌های پارالمپیک توکیو از استان اردبیل سه ورزشکار جانباز و معلول از شانس حضور در تیم ملی برخوردار هستند و امیدواریم به مانند گذشته سربلند از این میدان مهم و حساس بیرون آیند.

موسوی یادآور شد: محسن طلوعی و زهرا حبیبی در رشته بسکتبال با ویلچر و عبدالله حیدری در رشته پرتاب نیزه در اردوهای نهایی تیم ملی حاضر خواهند شد تا در صورت کسب امتیازات لازم به عنوان نماینده کشورمان به رقابت‌های حساس ورزشی پیش رو اعزام شوند.

وی ادامه داد: ورزشکاران اردبیلی همواره با کمبود فضاهای ورزشی و بودجه مواجه بودند اما غیرت و تعصب و روحیه بالای آنان باعث شده تا برای موفقیت و مدال آوری با تمام وجود خود در تلاش باشند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *