شناسه خبر: 20224 منتشر شده در مورخ: 1398/11/27 ساعت: 14:01 گروه: اجتماعی  
واکنش بهزیستی به طرح مجلس برای ادغام یارانه نقدی و بسته معیشتی

واکنش بهزیستی به طرح مجلس برای ادغام یارانه نقدی و بسته معیشتی

رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به هرگونه تبلیغات انتخاباتی توسط کارمندان بهزیستی هشدار داد.

به گزارش ایران سپید یه نقل از ایسنا وحید قبادی دانا در خصوص ممنوعیت استفاده تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سازمان بهزیستی گفت: حدود ۱۰ ماه پیش اولین بخشنامه را در این خصوص به تمام دفاتر بهزیستی سراسر کشور و مراکز استان‌ها ابلاغ کردیم. به این ترتیب هرگونه ورود سازمان بهزیستی و بخش‌های تابعه آن، له یا علیه هر کاندیدایی در هر جناح و دسته‌ای ممنوع است.

وی افزود: همچنین در صورت مشاهده هر مورد از چنین فعالیت‌هایی با افراد خاطب برخورد صورت می‌گیرد و افراد به شورای تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این دو بار دیگر نیز این بخشنامه ارسال شده و آخرین بار هم در ماه اخیر این بخشنامه مجددا ارسال شد که اگر هرگونه حمایت و فعالیت انتخاباتی از سوی سازمان بهزیستی صورت بگیرد با این موارد برخورد می‌کنیم. البته همه همکاران، پرسنل و مدیران سازمان بهزیستی با شور و توان در انتخابات شرکت می‌کنند.

طرح ادغام یارانه نقدی و معیشتی به نفع دهک‌های ثروتمند است؟

قبادی دانا در خصوص طرح مجلس برای تلفیق بسته معیشتی و یارانه نقدی نیز اظهار کرد: در این خصوص  نیز موضع خاصی نداریم چراکه سازمان بهزیستی بخشی از دولت تلقی می شود و تابع بودجه پیشنهادی دولت است. همه ملزم به آن چیزی هستیم که مصوبه نهایی مجلس است که بعد از تایید شورای نگهبان بودجه سال آینده بهزیستی خواهد بود. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
عباس 1398/11/27 - 14:19
rateup2
ratedown0
پاسخ
comment سلام از رییس بپرسید با کدوم عقل سلیم معلولین که از قشر اسیبپذیر هستن بیکارند دهک بندی کردید و فقط بقول خودتون ۳دهک پایین رو خدمترسانی میکنید؟!!
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *