شناسه خبر: 20209 منتشر شده در مورخ: 1398/11/27 ساعت: 09:54 گروه: فرهنگی  
اولین نمایش «خوب، بد، جلف۲» برای نابینایان

اولین نمایش «خوب، بد، جلف۲» برای نابینایان

«خوب، بد، جلف۲» به کارگردانی «پیمان قاسم‌خانی» در تازه‌ترین برنامه نمایش مجموعه سوینا (سینمای ویژه نابینایان) اولین‌بار برای نابینایان روی پرده رفت.

به گزارش ایران سپید به نقل روابط عمومی مجموعه سوینا، در تازه‌ترین برنامه اکران فیلم ویژه نابینایان در پردیس سینمایی چارسو، ظهر دیروز (جمعه، ۲۵ بهمن) سخه توضیح‌دار فیلم خوب، بد، با روایت ستاره اسکندری نمایش داده شد.

در این مراسم که اولین نمایش عمومی خوب، بد، جلف۲ بود، شبنم مقدمی، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، سام درخشانی، صدیقه کیانفر و حبیب رضایی حضور داشتند.
صدیقه کیانفر بازیگر پیشگسوت سینما و تلویزیون پیش از آغاز نمایش فیلم گفت: خیلی تشکر می‌کنم. امروز که  اینجا در خدمت شما هستم، حدود ۶۰ سال است که کار می‌کنم. من ۲۰ بهمن ماه وارد ۸۹ سالگی شده‌ام.

مطمئن باشید به خاطر شما مخاطبان است که ما هنرمندان سرپا هستیم، شما به ما انرژی می‌دهید و ما را با محبت و مهربانی یاری می‌کنید. من اینجا از گلاره عباسی تشکر می‌کنم که هیچ وقت من را فراموش نکرد.

مائده طهماسبی نیز در این مراسم گفت: من و فرهاد آئیش این فیلم را تا به حال ندیده‌ایم و خیلی خوشحالیم که در جمع شما آن را می‌بینیم.
همچنین سام درخشانی بازیگر فیلم سینمایی خوب، بد، جلف۲ نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم اظهار داشت: این فیلم را بیش از ۱۰ بار دیده‌ام، اما این بار تماشای آن در کنار شما طعم دیگری برای من دارد.
در ادامه ستاره اسکندری که فیلم خوب، بد، جلف۲ را زنده توضیح‌دار کرد، گفت: خوشحالم که این فیلم را امروز من برای شما روایت می‌کنم. خوشحال‌تر هستم که این برنامه با تولد خانم کیانفر همزمان شده است. صدیقه کیانفر برای همه ما مثل مادر است و امیدوارم سایه‌اش روی سر ما بماند.
حبیب رضایی نیز بیان کرد: مثل همیشه، هر ماه و هر جلسه همان هیجان و لذت را دارم. خیلی خوشحالم حالا این فیلم را با هم در کنار هنرمندان درخشان و خوب آن، مهمانان و مادر عزیز همه‌مان خانم کیانفر که ان‌شاءالله سایه‌اش برقرار باشد، می‌بینیم. روز مادر را نیز به همه مادران تبریک می‌گویم.


«خوب بد جلف ۲» دومین فیلم بلند سینمایی پیمان قاسم‌خانی در جایگاه کارگردان است. او پس از آنکه نخستین تجربه کارگردانی خود را با ساخت خوب، بد جلف در سینما رقم زد، فیلم دوم خود را نیز در امتداد ساخته نخستش کلید زد و حالا به نظر می‌رسد قسمت سوم خوب، بد جلف نیز در راه است و قاسم‌خانی قصد تبدیل طرح اولیه خود به سه‌گانه‌ای را دارد. 

قصه خوب بد جلف ۲: ارتش سری با جمع شدن یک گروه سینمایی در کنار هم برای ساخت یک فیلم آغاز می‌شود. قرار معارفه گروه در رستوران گذاشته شده و سام و پژمان پس از مدت‌ها یکدیگر را می‌بینند و همان مجادلات کلامی همیشگی را در لحظات اول آغاز می‌کنند. قرار است کارگردانی که از آمریکا آمده، فیلمی درباره حضور نازی‌ها در ایران در دوران جنگ جهانی دوم بسازد. اما مخاطب خیلی زود متوجه می‌شود که ماجرا چیز دیگری است و آن‌ها در واقع مامورین سی‌آی‌ای هستند که برای انجام یک عملیات خرابکارانه در پوشش یک گروه فیلمسازی وارد ایران شده‌اند. پژمان جمشیدی، سام درخشانی،  حامد کمیلی،  ریحانه پارسا،  گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش،  مارال فرجاد،  شکیب شجره،  ستاره پسیانی و علی اوجی در این فیلم بازی کرده اند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *