شناسه خبر: 20186 منتشر شده در مورخ: 1398/11/23 ساعت: 10:18 گروه: اجتماعی  
رونمایی از 7 طرح و دستاورد علمی و فناوری در سازمان آموزش و پرورش استثنایی

رونمایی از 7 طرح و دستاورد علمی و فناوری در سازمان آموزش و پرورش استثنایی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از 7 طرح و دستاورد در حوزه های علمی و فناوری شامل پارلمان مجازی معلمان، نظام جمع آوری ایده های مطلوب، کمیته رصد و کاربست مطالعات ملی و بین المللی، نظام مشارکتی از کف تا ستاد، راه اندازی تارنمای انگلیسی سازمان، پوسته جدید سایت سازمان، میز خدمت الکترونیک، سند جامع منشور مشارکت و نهضت توان افزایی رونمایی کرد.

به گزارش ایران سپید دکتر سید جواد حسینی در مراسم رونمایی از این طرح ها و در جمع کارکنان سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت: طرح هایی که رونمایی شد در راستای استراتژی دانش بنیاد و مشارکت محور است و در صدد هستیم با نگاه علمی و استفاده از فناوری های نوین ارائه خدمات به مخاطبین سازمان را تسهیل نماییم. 

 وی افزود: یکی از طرح هایی که  در راستای  ایجاد مشارکت همه ارکان سازمان طراحی و راه اندازی شده است، پارلمان مجازی معلمان آموزش و پرورش استثنایی است .
وی افزود:دستور جلسات و کارگروه های  مختلف سازمان  بر روی سامانه پارلمان مجازی  بارگذاری خواهد شد و نظرات همکاران  از طریق فضای مجازی جمع آوری شده و در جلسات از این نظرات استفاده خواهد شد و همکاران در پایان جلسات نیز از مصوبات مطلع خواهند شد.
معاون وزیر راه اندازی  کمیته رصد و کاربست مطالعات ملی و بین المللی را از دیگر طرح های نوآورانه دانست و  اظهار داشت: رصد و شناسایی ایده‌های جدید و نوآورانه، طراحی ساز و کارهای اجرایی و کاربست نتایج و یافته‌های مطالعات ملی و بین‌المللی  از اهداف تشکیل این کمیته است.
وی افزود:  ارتقای قدرت تصمیم‌گیری بر مبنای پژوهش، بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی و استفاده از تجربیات، شواهد و درس آموخته‌های صاحبان علم و عمل در زمینه آموزش‌ و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه از دیگر اهداف تشکیل کمیته رصد و کاربست مطالعات می باشد.
معاون وزیر در یایان گفت: طرح جمع آوری ایده های مطلوب، نظام مشارکتی از کف تا ستاد،  راه اندازی تارنمای انگلیسی سازمان و پوسته جدید سایت سازمان، میز خدمت الکترونیک، سند جامع منشور مشارکت و نهضت توان افزایی از دیگر طرح های نوآورانه سازمان است
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *