شناسه خبر: 20123 منتشر شده در مورخ: 1398/11/15 ساعت: 10:24 گروه: ورزشی  
نتایج مسابقات پرس سینه و شنای جشنواره فجر

نتایج مسابقات پرس سینه و شنای جشنواره فجر

جشنواره فرهنگی ورزشی نابینایان در بخش مردان، روز دوشنبه 14 بهمن به پایان رسید و تکلیف نتایج رشته های شنا و پاورلیفتینگ نابینایان نیز مشخص شد.

به گزارش ایران سپید در مسابقات قهرمانی کشور پاورلیفتینگ که با حضور تیمهای کرمان، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، گیلان، کردستان  و قم برگزار شد، مازندران  عنوان قهرمانی را بدست آورد، تهران دوم شد و گیلان به  مقام سومی دست یافت. نتایج اوزان مختلف در بخش انفرادی به شرح زیر است:  دسته ۵۶ کیلوگرم: حمزه قوجالی از تهران اول، رسول نصیری از گیلان دوم و حسین مرادیان از مازندران سوم. ۶۰ کیلو: دانیال طلبه از مازندران اول. ۶۷.۵ کیلو: حسن اسگندری از مازندران اول، فرزین شاهحسینی از کرمانشاه دوم و سید هادی حسینی از گیلان سوم. ۷۵ کیلو: جعفر الهی از مازندران اول، حمید پاکباز از گیلان دوم و حسین گودرزی از تهران سوم. ۸۲.۵ کیلو: مرتضی کوهزاد از گلستان اول، هدایت معرفی از کردستان دوم و بهنام دلیر از تهران سوم. ۹۰ کیلو: محمد جواهری از کردستان اول، مجید عباسزاده از کرمان دوم و یاسر سادات از مازندران سوم. ۱۰0 کیلو: قاسم مرداانپور از تهران اول، رمضان بهرامی از مازندران دوم و ابوالفضل شکری از قزوین سوم. ۱۱۰ کیلو: جمشید میر شکاری از مازندران اول، حسین مردانپور از تهران دوم و ابراهیم بهرو از قزوین سوم. ۱۲۵کیلو: روحان احمدی از گیلان اول، فرزاد فاعلی از مازندران دوم. +125 کیلو: اسماعیل رنجبر از مازندران اول، محسن حسنپور از اردبیل دوم و رسول تدین از زنجان سوم.

* قهرمانی خراسان رضوی در شنا: مسابقات قهرمانی کشور شنای نابینایان در بخش مردان در دو بخش تیمی و انفرادی در بابلسر به پایان رسید که در بخش تیمی، خراسان رضوی قهرمان شد، تهران در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان سوم شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *