شناسه خبر: 20102 منتشر شده در مورخ: 1398/11/14 ساعت: 10:13 گروه: اجتماعی  
۹۳ درصد فعالیت های بهزیستی برون سپاری شد

۹۳ درصد فعالیت های بهزیستی برون سپاری شد

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی از این سازمان به عنوان دستگاه موفق در واگذاری امور به بخش خصوصی یاد کرد و گفت: ۹۳ درصد فعالیت‌ها برون سپاری شده است.

به گزارش ایران سپید کاظم نظم ده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به واگذاری ۹۳ درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی به بخش خصوصی گفت: این سازمان یکی از موفق ترین دستگاه‌ها در خصوصی سازی و اجرای قانون بوده است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی بیش از ۴۵ هزار مرکز غیردولتی را توسط مؤسسات خیریه در کشور مدیریت می‌کنند و به سالمندان، معلولان، کودکان، معتادان و آسیب دیدگان اجتماعی خدمات دهی می‌کند.

وی افزود: اگر هر مرکزی ۲۰۰ مترمربع فضا نیاز داشته باشد، برای ساخت این مراکز به اعتبار زیادی نیاز داشتیم و اگر در هر مرکز ۱۰ کارمند مشغول کار باشند، شمار اشتغال ایجاد شده به بیش از ۴۵۰ هزار نفر می‌رسد.

نظم ده یادآور شد: در حال حاضر شمار کارمندان بهزیستی ۲۲ هزار نفر است و این سازمان بعد از دو دهه کارهای اجرایی با افتخار می‌گوید اگر طرح آمبلی را اجرا نمی‌کرد، بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از افراد کشور نابینای مطلق و یا دچار اختلال شدید بینایی می‌شدند.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی در ۱۴۰ فعالیت خود عملکرد موفقی داشته است و این عملکرد توسط کارمندان و نیروهای این سازمان ارائه شده است.

نظم ده با بیان اینکه بهزیستی در برون سپاری و جلب مشارکت از دستگاه‌های موفق بوده است، گفت: باید گارد پیشگیرانه برابر آسیب‌های اجتماعی بگیریم زیرا طلاق و دیگر آسیب‌ها ریشه در گذشته دارد و باید آسیب‌ها را پیشگیری کنیم.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم پیشگیری از آسیب‌ها تاکید کرد و گفت: امروز این سازمان به سمت شفافیت گام برداشته و تعهدات خود را عملی کرده است.

در این مراسم از تلاش‌های جمال باقری سرپرست بهزیستی تقدیر و گوهردهی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی معرفی شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *