شناسه خبر: 20043 منتشر شده در مورخ: 1398/11/6 ساعت: 10:18 گروه: ورزشی  
زیرساخت‌های ورزشی«جانبازان و معلولان» اکثر شهرهای اردبیل ضعیف است

زیرساخت‌های ورزشی«جانبازان و معلولان» اکثر شهرهای اردبیل ضعیف است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های موجود در حوزه ورزش «جانبازان و معلولان» در اکثر شهرستان‌های استان اردبیل ضعیف است.

به گزارش ایران سپید محمدرضا برادران در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل عنوان کرد: با وجود تمامی اقدامات مثبتی که در ماه‌ها و سال‌های اخیر انجام یافته اما همچنان زیرساخت‌های ورزشی جانبازان و معلولان استان اردبیل در برخی از شهرستان‌ها همچنان ضعیف است.

وی با تأکید بر تجهیز امکانات ورزشی معلولان در شهرهای مختلف استان، افزود: با فراهم شدن شرایط در تلاش خواهیم بود تا در ماه‌های آتی با برگزاری نشست و دیدار با استانداری اردبیل درخواست جلب اعتبارات ویژه برای توسعه ورزش جانبازان و معلولان و بهبود زیرساخت‌های ورزشی ارائه شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: توجه به پیاده سازی برنامه‌های فرهنگی برای جانبازان و معلولان و خانواده‌های این قشر همواره مورد تأکید است.

برادران با بیان اینکه باید شرایط مناسبی برای ورود معلولان و جانبازانی که به دلیل شرایط خاص جسمانی و روحی خود قادر به ورود به اجتماع یا محیط‌های ورزشی نیستند فراهم شده و به کشف استعداد و جذب آنان باید به محیط‌های ورزشی توجه شود؛ یادآور شد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان و استفاده از آنان در بدنه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان نباید مورد غفلت واقع شود.

وی به فعالیت چشمگیر و مناسب هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل در سالیان اخیر نیز اشاره کرد و افزود: همواره این هیئت ورزشی در بین هیئت‌های برتر استانی قرار گرفته است اما با این وجود انتظار از این مجموعه همواره بالا است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: طبق آخرین آمار اعلامی در سال ۹۷ تعداد ورزشکاران سازمان یافته جانبازان و معلولان استان ۲۵۰ نفر بوده و امیدواریم در سال جاری این تعداد با افزایش مواجه شود.

برادران بر لزوم توجه به توسعه ورزش جانبازان در شهرستان‌ها نیز تأکید کرد و افزود: سرکشی مستمر به هیئت‌های شهرستانی و نگاه ویژه به ورزش بانوان باید از دیگر اولویت‌های مهم قلمداد شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *