شناسه خبر: 20041 منتشر شده در مورخ: 1398/11/6 ساعت: 10:14 گروه: اجتماعی  
هزینه ۹۰۰ میلیارد ریال سالانه در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی

هزینه ۹۰۰ میلیارد ریال سالانه در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از هزینه ۹۰۰ میلیارد ریال سالانه در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایران سپید فاطمه رضوان مدنی اظهار داشت: سازمان بهزیستی یکی از نهادهای حمایتی است که با ارائه خدمات اجتماعی، آموزشی، توانبخشی و پیشگیری برای ارتقا شاخص سلامت و کیفیت زندگی جامعه هدف، تلاش بسزایی انجام داده می‌شود.

وی افزود: حمایت و توانبخشی ناشنوایان، نابینایان، معلولان ذهنی، جسمی، حرکتی، زنان سرپرست و بد سرپرست، کودکان بد سرپرست و… بر عهده سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶۰ هزار و ۹۳۷ مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی است که این افراد از خدمات پیشگیری، توانبخشی، اجتماعی و توانمند سازی استفاده می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۱۳۵ مددجو ناشنوا و کم شنوا در استان کرمانشاه وجود دارد، عنوان کرد: بسیاری از این مددجوهای نیازمند سمعک و کاشت حلزون هستند و به دلیل آنکه تعداد آنها زیاد است نیازمند کمک خیرین هستیم.

رضوان مدنی رفع نیازمندی معلولان را از کارهای ارزشمند دانست و گفت: معلولان با توجه به مشکلات جسمی که برای آنها وجود دارد نیازمند کمک مادی و معنوی مردم خیر استان هستند.

وی بیان داشت: ۹۰ میلیارد تومان سالانه در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی در زمینه مستمری، معیشتی و مراکزی که نگهداری می‌شوند، هزینه می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *