شناسه خبر: 20025 منتشر شده در مورخ: 1398/11/5 ساعت: 10:24 گروه: ورزشی  
حضور ۱۳۰۰ ورزشکار در جشنواره استعدادیابی نابینایان و کم‌بینایان

حضور ۱۳۰۰ ورزشکار در جشنواره استعدادیابی نابینایان و کم‌بینایان

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از حضور ۱۳۰۰ ورزشکار در جشنواره استعدادیابی این حوزه خبر داد.

به گزارش ایران سپید جشنواره استعدادیابی نابینایان و کم بینایان بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از امروز در هفت رشته ورزشی شطرنج، گلبال، بولینگ، پرس سینه، صحرانوردی، شنا و اسکیت از امروز در بابلسر آغاز می‌شود.

فائزه توسلی، نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این مطلب به خبرگزاری تسنیم گفت: این جشنواره با حضور 1300 ورزشکار از امروز در بابلسر آغاز شده و تا روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای برتر دانست و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی نفرات برتر و شناسایی استعدادها برای حضور اردوهای آمادگی است. روی این استعدادها پس از شناسایی سرمایه‌گذاری می‌شود تا برای بازی های پاراآسیایی 2022 آماده شوند.

توسلی اضافه شدن رشته بولینگ را تفاوت جشنواره امسال با سال‌های گذشته ارزیابی کرد و ادامه داد: تفاوت این جشنواره با سال‌های گذشته در این است که رشته بولینگ اضافه شده است، چون برای نخستین بار به جمع رشته‌های ورزشی بازی های پاراآسیایی 2022 اضافه شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *