شناسه خبر: 19980 منتشر شده در مورخ: 1398/10/30 ساعت: 10:02 گروه: اجتماعی  
معلولان برای ادامه تحصیل نگران شهریه نباشند

معلولان برای ادامه تحصیل نگران شهریه نباشند

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان گفت: امکان تحصیل رایگان در هر رشته‌ای برای افراد دارای معلولیت وجود دارد.

به گزارش ایران سپید فرهاد میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با قوانین مربوط به پرداخت شهریه افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با دانشگاه‌ها، افراد دارای معلولیت می‌توانند به‌ صورت رایگان در دانشگاه‌های دارای شهریه در هر رشته‌ای به تحصیل بپردازند.

وی تصریح کرد: افراد دارای معلولیت که در بهزیستی پرونده دارند در زمان ثبت‌نام با دریافت نامه از سازمان بهزیستی می‌توانند از تخفیف استفاده کنند.

این مسئول گفت: افراد برای دریافت نامه، لزومی ندارد به اداره‌کل بهزیستی مراجعه کنند و تنها با مراجعه به مددکار یا بهزیستی شهر خود می‌توانند نامه موردنظر را دریافت کنند.

میرازیی بیان کرد: در حال حاضر اقدامات انجام شده برای افراد دارای معلولیت بوده و برای افرادی که والدین آن‌ها معلولیت دارند، اقدامی صورت نگرفته است.

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان، در رابطه با ایجاد فشار روحی و روانی در خصوص پرداخت به موقع شهریه برای دانشجویانی که دارای معلولیت هستند، خاطرنشان کرد: از مسئولان دانشگاهی تقاضا داریم در صورت وجود مشکل در پرداخت شهریه دانشجویان، فشار روحی یا روانی ایجاد نکنند؛ زیرا طبق تفاهم‌نامه، شهریه حتما پرداخت خواهد شد و دانشجویان نیز با دریافت و تحویل به موقع مدارک خود باعث پیشرفت بهتر کار خواهند شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *