شناسه خبر: 19938 منتشر شده در مورخ: 1398/10/25 ساعت: 10:09 گروه: اجتماعی  
زنان سرپرست خانوار خمین هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کردند

زنان سرپرست خانوار خمین هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کردند

رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: تمامی ۲۰ زن سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی که در سال جاری متقاضی دریافت تسهیلات بودند، وام اشتغال خود در مجموع به مبلغ هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را دریافت کردند.

به گزارش ایران سپید «اسماعیل خانجانی»  افزود: این تسهیلات اشتغال‌زایی در زمینه‌های خیاطی، دامداری، قالی‌بافی، فروشندگی و آرایش‌گری به متقاضیان پرداخت شد.
وی اظهار داشت: تسهیلات مذکور از منابع مالی تبصره ۱۶ در بخش‌های کارآفرینی، راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک، توانمندسازی و خوداشتغالی معلولان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه  ۲۴۷ زن سرپرست خانواده در این شهرستان از خدمات حمایتی بهره‌مند هستند، گفت: ایجاد زمینه اشتغال پایدار و ارایه تسهیلات خود اشتغالی با هدف توان‌افزایی زنان سرپرست خانواده در این شهرستان در دستور کار است. 
رئیس بهزیستی خمین تاکید کرد: نیاز سنجی و شناسایی اولویت‌های شغلی برای فراهم کردن زمینه ایجاد مشاغل خانگی زنان سرپرست خانواده از جمله رویکردهای پیش‌بینی شده برای تقویت وضعیت اقتصادی زنان سرپرست خانواده در این شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ مددجوی زیر پوشش بهزیستی خمین متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال هستند، یادآور شد: ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.. 
خمین در جنوب استان مرکزی، ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که هفت هزار نفر از جمعیت این شهرستان زیر پوشش بهزیستی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *