شناسه خبر: 19760 منتشر شده در مورخ: 1398/10/8 ساعت: 10:11 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه یکشنبه 8 دی 1398

روزنامه یکشنبه 8 دی 1398

سهمیه بنزین معلولان و جانبازان مشخص شد - احمدینژاد رأی مردم را دزدید - زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد - چسب زخم برند خارجی غیر مجاز شد - آیا شما نشانه ای از من ندیده اید؟ - رکوردهای جدید در انتظار مسی - مرگ سارق با شلیک پلیس

روزنامه «ایران سپید»

یکشنبه 8 دی 1398

2 جمادی الاول 1441

29 دسامبر 2019

سال بیست و چهارم شماره 6317

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

........عناوین این شماره......

سهمیه بنزین معلولان و جانبازان مشخص شد 2

احمدینژاد رأی مردم را دزدید 6

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد 8

چسب زخم برند خارجی غیر مجاز شد 10

آیا شما نشانه ای از من ندیده اید؟ 13

رکوردهای جدید در انتظار مسی 17

مرگ سارق با شلیک پلیس

 

 

.............ویژه

* سهمیه بنزین معلولان و جانبازان مشخص شد: مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی درباره میزان سهمیه بنزین معلولان و جانبازان توضیحاتی داد. شهرام رضایی، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در یک گفتگوی تلویزیونی درباره سهمیه بنزین افراد دارای معلولیت اظهار کرد: سهمیه بنزین افرادی که کارت سوخت آنها به عنوان جانبازان و معلولان تأیید شده، از همین ماه ۱۰۰ لیتر است. وی افزود: خودروهای پلاک ویژه معلولان علاوه بر ۶۰ لیتر سهمیه شخصی، ۴۰ لیتر بیشتر دریافت میکنند و برای خودروهای دوگانه سوز نیز علاوه بر ۳۰ لیتر شخصی، ۴۰ لیتر دیگر تخصیص داده شده است که در مجموع ۷۰ لیتر میشود. رضایی تصریح کرد: کارت سوخت برخی افراد دارای معلولیت و جانباز که از نوع کارت سوخت جانبازان و معلولان نیست، باید تغییر کند، البته سهمیه به کارت سوخت آنها واریز میشود و تا زمانی که کارت جدید را دریافت کنند، برای آنها ذخیره میشود.

* امسال ۵۳ هزار شغل برای افراد تحت پوشش بهزیستی کشور ایجاد میشود: مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور گفت: در سال جاری ۵۳ هزار شغل پایدار برای مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی کشور ایجاد شده که تا کنون ۳۰ هزار شغل آن محقق شده است. رضا دهقان، مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور با اشاره به اعتبارات اشتغال بودجه کشور و صندوق توسعه ملی گفت: در حوزه اشتغال با نگاه اشتغال پایدار اولین قدم اساسی افزایش اعتبارات بانکی بود که خوشبختانه تا سه برابر افزایش پیدا کرد و امسال اعتبارات تبصره بند «ب» ماده ۱۶ قانون بودجه کشور از ۵۰۰ میلیارد به ۱/۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین از محل صندوق توسعه ملی ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت کارفرمایی و خویش فرمایی قابل عرضه است و این تسهیلات برای سازمان بهزیستی به دلیل خاص بودن جامعه هدف عموماً تسهیلات کم بهره و ۴ درصدی است و در شرایط خاصی تسهیلات سود بیشتری دارد؛ ولی عموماً وام ۴ درصدی و تسهیلات یک تا دو درصدی هم داریم. وی با اشاره به میزان سقف تسهیلات اشتغال برای هر نفر، گفت: سقف تسهیلات پرداختی ۵۰ میلیون تومان است که در بخش کارفرمایی برای ۵ نفر حدود ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت میکنیم که در تعامل با بانک مرکزی تلاش میکنیم در حوزه کارفرمایی این وضعیت از کارگاههای ۵ نفره به ۲۰ نفره برسانیم که سقف تسهیلات به یک میلیارد تومان افزایش پیدا کند؛ اما هنوز موافقت کتبی گرفته نشده است تا مسیر برای کارفرمایان هموار شود؛ ولی امیدواریم فرصتهای برابر شغلی را ایجاد کنیم تا کسی دغدغه اشتغال نداشته باشد. وی در مورد اولویتهای معاونت اشتغال بهزیستی برای سال آینده اینگونه توضیح داد: قشر سالمندان اولویت مهم ما در بهزیستی است و با توجه به اینکه سیاستهای کنترل جمعیت اتخاذ شد، در آینده با جمعیت سالمندی مواجه خواهیم شد که باید مشاغل ویژه سالمندان را ایجاد کنیم تا بحران نداشته باشیم. در این میان فضا برای کار زیاد و ظرفیتها هم زیاد است و معتقدیم با شناختی که از حوزه های مختلف داریم، در کشور همه چیز داریم و مقداری باید هم افزایی کرده و به هم اعتماد کنیم و از ظرفیت هم افزایی استفاده کنیم. وی در مورد استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گفت: یکی از بحثهای جدید سند ملی اشتغال بهزیستی کشور، استفاده از ظرفیتهای غیر دولتی و انجمنهای مردمنهاد و سازمانهای مردمی در حوزه بهزیستی است که ظرفیت بسیار خوبی است و میتواند یک حرکت جهادی در حوزه بهزیستی تلقی شود. نکته دوم اینکه نگاه پایدار سازی مشاغل را در حوزه بهزیستی داشته باشیم و صیانت از مشاغل قبلی در اولویت است و نکته سوم، ساماندهی موضوع توانمندسازی مجموعه بهزیستی و زنان، کودکان، سالمندان و معلولان است.

* گلواژه: انسان تنها برای نیکی کردن آفریده شده است. تولستوی

 

 

.............سیاسی

* احمدینژاد رأی مردم را دزدید. صادق خرازی، دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: با یک سوم درآمدمان در ۳۰ سال گذشته میتوانستیم ایران را جوری بسازیم که جلوتر از کره جنوبی حرکت کند. میتوانستیم ایران را همپای ژاپن بسازیم، اما متأسفانه مشکلی که ما داشتیم، این بود که رئیس سازمان برنامه مان روزی الگویش کره شمالی بود. جنگ که تمام شد و دولت آقای هاشمی سر کار آمد، الگویش به کره جنوبی تبدیل شد. این مشکل مفهومی نیست، این بدبختی متفکران سیاسی و مدیران اجرایی کشور است.  انتخاب احمدینژاد در سال ۸۴ زنگ خطر بود؛ چرا که مردم به دنبال یک رابین هود میگشتند و احمدینژاد در نقش رابین هود توانست رأی مردم را بدزدد. زنگ خطر به صدا درآمد، ما نشنیدیم و بیدار نشدیم؛ اما خارجیها آن را شنیدند و برایش برنامه ریزی کردند.

* ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف هر گونه دخالت خارجی در کشورهای منطقه است و در برابر ظلم، توطئه ها، تجاوز و نقشه های شوم دشمنان برای تضعیف و تجزیه کشورهای منطقه در کنار یکدیگر ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.

* ذاکریان، تحلیلگر مسائل بین المللی با بیان اینکه ادعای ممانعت از تحریمها به خاطر FATF غیر کارشناسی و غیر دقیق است، گفت: استانداردهای FATF به یک عرف بین المللی در مقابله با پولشویی، مبارزه با فساد و عدم تأمین مالی گروههای تروریستی تبدیل شده و ایران چه بخواهد و چه نخواهد، برای حضور در عرصه بین المللی نیازمند رعایت این استانداردهاست.

* نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تهدید رییس جمهوری به استعفا تأکید کرد: دروغی چون «تهدید به استعفای رییس جمهوری برای تصویب کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق» فراتر از کذب و مضحک بودنش، اهانتی آشکار به همکاران خودشان در مجلس است.

 

...........گزارش روز

* زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد: رئیس سازمان خصوصیسازی اعلام کرد: سود سهام عدالت از اوایل اسفند به حساب مردم واریز میشود. به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، علیرضا صالح درباره میزان سود واریزی به حساب مشمولان گفت: رقم دقیق آن در وضع کنونی مشخص نیست و باید در ابتدا سود مد نظر از شرکتها دریافت و سپس به حسابِ دارندگان سهم واریز شود. وی اضافه کرد: برای مشخص شدن اینکه چه میزان سود سهام به مردم تعلق میگیرد، باید تا بهمن صبر کرد؛ اما بطور حتم تا اسفند سود در نظر گرفته شده واریز میشود. رئیس سازمان خصوصیسازی ادامه داد: سودهایی که از سوی شرکتها در اختیار ما قرار میگیرد، برای مردم است؛ بنا بر این هر میزان سود به حساب سازمان واریز شود تا رقم آخر به مردم پرداخت خواهیم کرد. صالح در پاسخ پرسشی مبنی بر اینکه در ابتدا قرار بود سود سهام عدالت در آذر به حساب مشمولان پرداخت شود؛ در حالی که زمان تعیین شده عقب افتاده است، گفت: شرکتها هشت ماه فرصت دارند تا سود را در اختیار ما قرار دهند و با توجه به اینکه مجامع آنها در تیر برگزار شد، تا پایان بهمن فرصت دارند سود را به حساب سازمان واریز کنند. وی با بیان اینکه سهام عدالت تا آبان سال ۹۹ آزادسازی میشود و در اختیار مردم قرار میگیرد، افزود: یکی از اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی، تشویق مردم برای سرمایه گذاری در بورس است که امیدواریم این امر هرچه زودتر با آزادسازی سهام عدالت، محقق شود.

* جدیدترین گزارش از وضعیت ابزارهای پرداخت شبکه بانکی در آبان سال جاری حاکی از فعالیت بالغ بر ۵۸ هزار و ۴۴۲ دستگاه خودپرداز بانکی در سراسر کشور است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد یک هزار و ۸۸۶ دستگاهی داشته است؛ بانکهای ملی ایران با ۸ هزار و ۱۲۵ دستگاه خودپرداز و در ادامه، بانکهای صادرات و ملت بیشترین تعداد خودپرداز فعال تا پایان آبان را داشته اند.

 

..........بهداشت و سلامت

* چسب زخم برند خارجی غیر مجاز شد: با توجه به اینکه در راستای حمایت از تولید داخل به هیچگونه چسب زخم خارجی از سوی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مجوز واردات داده نمیشود، کلیه چسب زخمهای خارجی موجود در کشور غیر مجاز اعلام شد. افراد و مراکز درمانی میتوانند با مراجعه به وب سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به آدرس www.imed.ir بخش "اطلاعیه ها" و "فراخوان-Recall" از فهرست کلیه اقلام غیر مجاز مطلع شوند.

* مقابله با اثرات آلودگی هوا با چند خوردنی: با افزایش آلودگی هوا به طور فزاینده در برخی شهرها و کشورها، آسیبهای تنفسی به دلیل آلاینده های متعدد موجود در هوا افزایش مییابد. عواملی مانند دود سیگار، ذرات گرد و غبار، آلاینده هایی مانند مونو اکسید کربن و رادون، هوا را برای سلامت مضرتر نیز میکنند. اگرچه استفاده از ماسک و انجام اقداماتی برای جلوگیری از آلوده شدن هوا مفید است، برخورداری از یک سیستم ایمنی قوی و مصرف مواد مغذی کافی برای مقابله بدن با این آلاینده ها نیز ضروری است. بیشتر از هر ماده مغذی دیگر، مصرف آنتی اکسیدان کافی در روزهای آلوده از اهمیت برخوردار است. ۱) ویتامین C: قویترین آنتی اکسیدان برای بدن ما ویتامین C است که براحتی در مرکبات یافت میشود. ویتامین C محلول در آب است و رادیکالهای آزاد را تخریب میکند. مهمتر از همه، این ماده به بازسازی ویتامین E نیز کمک میکند. همچنین سبزیجاتی مانند برگ گشنیز، گز روغنی، جعفری، کلم و برگ چغندر و میوه هایی از جمله آمُله (انگور فرنگی هندی) و "گواوا" سرشار از ویتامین C هستند. ۲) ویتامین E: ویتامین E محلول در چربی، اولین خط دفاعی در برابر صدمه به بافتهای انسانی را فراهم میکند.  روغنهای گیاهی بر پایه گیاه مانند آفتابگردان، گلرنگ و روغن سبوس برنج از منابع اصلی ویتامین E برای بدن ما هستند. از منابع غنی دیگر میتوان به بادام، تخمه آفتابگردان و آجیلها اشاره کرد. ماهیهای قزلآلا، اَشپَل و مارماهیها نیز از منابع مهم این ویتامین محسوب میشوند. ۳) بتا کاروتن: بتا کاروتن با تبدیل به ویتامین A در بدن ما نقش مهمی در کنترل التهاب ایفا میکند. از منابع مهم بتا کاروتن میتوان به سبزیجات برگدار، گیاه تاجخروس، گشنیز، شنبلیله، برگ تربچه، هویج، کاهو و اسفناج اشاره کرد. ۴) چربیهای امگا -۳: مصرف چربیهای امگا-۳ به محافظت از بدن در برابر اثرات مضر آلودگی هوا کمک میکند. بهترین منبع برای چربیهای امگا-۳ ماهیها هستند. البته در صورت گیاهخوار بودن میتوانید آجیلها، دانه هایی مانند گردو مصرف کنید. همچنین تخم شنبلیله، دانه خردل و نخود نیز از منابع خوب چربیهای امگا-۳ محسوب میشوند. ۵) راه حلهای طب سنتی: به غیر از این ویتامینها و چربیها، برخی گیاهان و ادویه ها نیز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند. زردچوبه یکی از آنتی اکسیدانهای شناخته شده است.

...........دُریافت

* آیا شما نشانه ای از من ندیده اید: به مناسبت ۴ دی، روز بزرگداشت رودکی، شب شعری با عنوان نگاه سپید با حضور موسی عصمتی از خراسان، عالیه محرابی و دیگر شاعران استانی از طرف جامعه نابینایان استان یزد با همکاری استانداری در تاریخ چهارشنبه ۴ دی ساعت ۶ بعد از ظهر در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور یزد برگزار شد. در این برنامه جمعی از شاعران انجمنهای گوناگون ادبی و همچنین تعدادی از شاعران نابینای یزدی خانمها: زینب قنبریان، فاطمه موحدی، فخر السادات حسینی به یاد رودکی بزرگ به شعرخوانی پرداختند که مورد اقبال و توجه حاضران قرار گرفت. در ادامه تصنیف بوی جوی مولیان توسط آقای عماد منتظری، خواننده نابینا اجرا شد. به همین مناسبت، دو قطعه شعر از اشعار موسی عصمتی، شاعر نابینای خراسانی را که در این محفل ادبی به وسیله خود شاعر قرائت شد، میخوانیم. - شبیه رودکی: آیا شما نشانه ای از من ندیده اید؟ کوهی درست رو به شکستن ندیده اید؟ رودی بدون فرصتِ برگشت تا ابد، آرام و سر به زیر و فروتن ندیده اید؟ اینجا کنار بغض سرازیر ریلها، ساکی در آستانه رفتن ندیده اید؟ ساکی بدون نان و پنیر و کمی لباس، ساکی میان رفتن و ماندن ندیده اید؟ مردی شبیه رودکی، اما شکسته تر، در بلخ یا حوالی کدکن ندیده اید؟ بوداتر از همیشه تاریخ بامیان، آماج سنگهای فلاخن ندیده اید؟ مردی که رنگ مات عصایش سفید بود، در کوچه های قونیه اصلاً ندیده اید؟ مردی که آه، مثل من انگار گم شده است، چون سوزنی میانه انبار گم شده است؛ مردی که هیچگاه عصایش رها نشد، یک عمر ورد خواند، عصا اژدها نشد؛ مردی که باز با پر قمری پرید و رفت، با چشمِ تا ابدتر قمری پرید و رفت؛ در کوچه های گریه بسیار خنده شد، از دست سنگهای زمانه پرنده شد. - خودم میبینم:

 به من از راه نگویید خودم میبینم، از شب و ماه نگویید خودم میبینم؛ جاده های سفرم تا به خدا نزدیک است، راه را چاه نگویید خودم میبینم؛ کاه را کوه نسازید دلم میگیرد، کوه را کاه نگویید خودم میبینم؛ از فریبایی چشمان گل نیلوفر، گاه و بیگاه نگویید خودم میبینم؛ هی برای من از انصاف خود و آیینه، اینقدر آه! نگویید خودم میبینم؛ من پر از زمزمه ام، زمزمه های رفتن، به من از راه نگویید خودم میبینم. – معروفترین داستانهای کریسمس: احسان رضایی: ۲۵ دسامبر روز کریسمس یا عید میلاد حضرت مسیح است. اما اگر دوست ارمنی دارید، حواستان باشد این روز را به او تبریک نگویید. کلیسای ارمنی، میلاد پیامبرشان را در ۶ ژانویه جشن میگیرند. نکته دیگری که باید در مورد کریسمس بدانید، این است که این جشن تا حد زیادی مدیون ادبیات و بخصوص چارلز دیکنز است. دیکنز در ایجاد و تقویت بسیاری از سنتهای کریسمس دخیل بوده است. داستانهای ارواح حول وحوش کریسمس، کارت تبریک سال نو، خیریه، دور هم جمع شدن خانواده، تعطیلات کریسمس (پیش از دیکنز کریسمس تعطیل نبود؛ یادتان هست که اسکروچ اجازه نداد کارمندش کراچت روز عید را مرخصی بگیرد؟)، خوردن غاز شب عید در انگلیس (که در آمریکا به بوقلمون تبدیل شده) و بابانوئل با هیبت امروزی (تصویر او از «روح کریسمس امسال» که جایگزین سنت نیکلاس قدیمی با جامۀ سیاه راهبی شد) همگی کار دیکنز است. بعدها هم نویسندگان دیگر، انواع و اقسام داستانها را برای این جشن نوشتند. برای نمونه و تجدید خاطره، نمونه ای از مشهورترین این داستانها را با هم مرور میکنیم: سرود کریسمس (چارلز دیکنز): معروفترین داستان کریسمسیِ تاریخ، ماجرای یک پیرمرد تنها و بی احساس و خسیس به اسم ابنزر اسکروج که به مردم نزول میدهد و مدام پول روی پول میگذارد و از کارمندش حسابی کار میکشد. اسکروج چنان خسیس است که مدام عروسی خودش هم را عقب انداخته تا اینکه حالا سالهاست حتی شب کریسمس هم تنهاست، اما آن شب ارواح «کریسمس گذشته»، «کریسمس حال» و «کریسمس آینده» سراغ اسکروچ میآیند و گذشته خودش و آینده های احتمالی را نشانش میدهند که در یکی از آنها تام، پسربچه کارمندش میمیرد.

...........ورزشی

* رکوردهای جدید در انتظار مسی: سال 2020 برای مسی میتواند یک سال پر افتخار دیگر باشد. او دو رکورد ویژه را هدف قرار داده است. پنجاهمین گل لیونل مسی در سال 2019 در تمام رقابتها (باشگاهی و ملی) در این هفته لالیگا به ثمر رسید. برای نهمین سال (شش سال متوالی) است که مسی در یک سال میلادی به رکورد 50 گل زده میرسد. فوق ستاره آرژانتینی در حالی پا به سال 2020 خواهد گذاشت که رکوردهای جدیدی انتظار او را میکشند و در رأس همه آنها رکورد پله قرار دارد. اسطوره برزیلی فوتبال از سال 1974 یک رکورد تاریخی را در اختیار دارد. او که بین سالهای 1956 تا 1974 برای سانتوس برزیل بازی میکرد، توانست برای  این باشگاه 643 گل به ثمر برساند. او از 17 سالگی پیراهن سانتوس را به تن کرد و تا پیش از پیوستن به کاسموس نیز برای این تیم به بازی ادامه داد. رکورد پله به نظر جاودانه میآمد، ولی ظهور پسری از روساریو همه معادلات را تغییر داد. حالا تعداد گلهای مسی برای بارسا در همه رقابتهای رسمی به 618 گل رسید و او تنها 25 گل تا برابری با رکورد پله فاصله دارد. مسی سالانه بطور متوسط 40 گل برای بارسا به ثمر میرساند و اگر همین روند ادامه پیدا کند، او سال 2020 تبدیل به بازیکنی خواهد شد که بیشترین گل را برای یک باشگاه به ثمر رسانده است؛ رکوردی که پس از 46 سال شکسته خواهد شد. مسی 432 گل در لالیگا، 114 در لیگ قهرمانان، 51 گل در کوپا دلری، 18 گل در سوپرکاپ اسپانیا، 5 گل در جام جهانی باشگاهها و سه گل در سوپرکاپ اروپا برای بارسا به ثمر رسانده است. سال 2020 میتواند برای مسی یک رکورد دیگر را نیز به همراه داشته باشد. او این شانس را دارد تا با گذر از ژاوی هرناندز تبدیل به بازیکنی شود که بیشترین تعداد بازی را برای بارسلونا انجام داده است. فعلاً ژاوی با 767 بازی رکورددار است و مسی با 705 بازی او را در تعقیب دارد. 63 بازی دیگر مسی را از ژاوی عبور خواهد داد.

 

.............حوادث

* مرگ سارق با شلیک پلیس: سارق سابقه دار که با همدستش برای دزدی از یک خانه رفته بود، وقتی خودرو اش را با عجله کنار خیابان پارک میکرد، نمیدانست همین خودرو باعث مرگش خواهد شد. شامگاه جمعه 29 آذر مأموران کلانتری 103 گاندی هنگام گشت در خیابان به یک خودروی پرشیا که به طرز عجیبی کنار خیابان رها شده بود مشکوک شدند. به نظر میرسید که راننده برای انجام کاری خیلی عجله داشته است. پلیس بلافاصله با استعلام پلاک خودروی پرشیا دریافت که خودرو متعلق به مردی به نام سیاوش از سارقان سابقهدار است. بنا بر این با این فرضیه که وی در همان حوالی باشد، به بازرسی محل پرداخت. - تعقیب و گریز مسلحانه: در حالی که مأموران کلانتری به گشت در کوچه و خیابانهای اطراف پرداخته بودند، ناگهان دو مرد را دیدند که بالای دیوار حیاط خلوت خانه ای قدیمی ایستاده بودند. مأموران به دو مرد جوان دستور ایست دادند؛ اما آنها بدون توجه به اخطار مأموران اقدام به فرار کردند که در نهایت مأموران اقدام به تیر اندازی کردند و یکی از سارقان با شلیک گلوله مجروح شد. در همین هنگام سارق دیگر دست به سلاح شد و با کلتی که به همراه داشت، به سمت مأموران تیر اندازی کرد. مأموران نیز او را هدف گرفتند و در نهایت با شلیک گلوله وی را به قتل رساندند. این در حالی بود که در بازرسی بدنی از دزد جوان به نام آرش، مقداری طلا و جواهرات سرقتی کشف شد. در ادامه نیز مشخص شد خودروی پرشیا متعلق به سارقی است که در این فرار کشته شده است. جسد متهم جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و دزد مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل شد. آرش پس از بهبودی به سرقت از خانه با همدستی دوستش که در تیر اندازی کشته شده بود، اعتراف کرد. به دستور بازپرس بهشتی از شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات در رابطه با سرقتهای احتمالی متهم جوان ادامه دارد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *