شناسه خبر: 19655 منتشر شده در مورخ: 1398/9/28 ساعت: 09:23 گروه: فرهنگی  
«آیین دورهمی رادیویی ها» در روزهای آخر پاییز

«آیین دورهمی رادیویی ها» در روزهای آخر پاییز

در آیین دورهمی رادیویی‌ها  از برترین های رادیو در جشنواره های ملی و بین المللی تقدیر می شود

به گزارش ایران سپید حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت:  در آیین  دورهمی رادیویی ها که با حضور پیشکسوتان ، مدیران ستادی شبکه و همکاران پر تلاش این رسانه گرم برگزار می‌شود ، از برترین های رادیو در جشنواره های ملی و بین المللی  تجلیل خواهد شد.

فاتحی تصریح کرد: سخنرانی دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی ، رونمایی  از طرح تلویزیونی- رادیویی مفاخر رادیو(استودیو هشت) و مجموعه تولیدات مکتوب رادیوگفتگو ،کلیپ عملکرد تشریح برنامه‌ها  و فعالیت‌های  منجر به ارتقاء محتوای تولیدات در رادیو،بخش طنز (استندآپ) توسط حمید ماهی صفت و  اجرای میثم ابراهیمی خواننده محبوب کشورمان  از جمله بخش‌های متنوع تدارک دیده شده در  این دورهمی است.
این نشست صمیمی که با همت روابط عمومی معاونت صدا برگزار می شود ، روز شنبه با اجرای گوینده محبوب رادیو خانم  فاطمه آل عباس  و میثم عبدی   از ساعت 9:00صبح در استودیوهای 1 و 8 ساختمان شهدای رادیو همراه خواهد بود  وگزیده این مراسم با شکوه از رادیو جوان و سیما  پخش خواهد شد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *