شناسه خبر: 19643 منتشر شده در مورخ: 1398/9/27 ساعت: 11:52 گروه: بهداشت و سلامت  
جراحی موفق بازسازی کاسه چشم در بیمارستان طالقانی تهران

جراحی موفق بازسازی کاسه چشم در بیمارستان طالقانی تهران

جراحی بازسازی کاسه چشم در بیمارستان آیت الله طالقانی تهران به صورت موفق انجام شد.

به گزارش ایران سپید  دکتر محمدجعفریان - عضو گروه جراحی دهان و فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بسیاری از بیماران  که در اثر سوانح دچار آسیب دیدگی چشمی می‌شوند و یا ظاهر صورت آنها آسیب می‌بیند، با انجام روش‌های نوین جراحی تقریبا شکل ظاهر طبیعی و سلامتی خود را به دست می‌آورند.

وی با بیان این که سالانه بیماران بسیاری از ناحیه فک و صورت دچار آسیب دیدگی می‌شوند، اظهار کرد: در  بخش دهان و فک بیمارستان آیت الله طالقانی اعمال جراحی پیچیده ای انجام می‌شود و این مرکز از جمله مراکز ارجاع در کل کشور است.

وی با توضیح شرح حال بیمار که کاندیدای جراحی کاسه چشم شده بود، گفت: این بیمار ۳۵ ساله دچار حادثه‌ای  شده بود که بر اثر آن، ناحیه استخوان صورت و کاسه چشم آسیب جدی دیده بود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به ضرورت بازسازی کاسه چشم و شکستگی صورت بر اثر سوانح، اظهار کرد: لبه‌های شکسته کاسه چشم می‌تواند در عملکرد چشم اختلالات جدی ایجاد کرده و حرکات کره چشم را تحت تاثیر مستقیم قرار دهد.

این عضو هیات علمی دانشگاه، برش کمتر، خدمات درمانی بهتر و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن را از جمله مزیت‌های روش درمانی جراحی بازسازی کاسه چشم دانست و گفت: اصلاح ساختار ظاهری و قرارگیری بافت‌ها به مراکز اولیه از مهم‌ترین دستاوردهای این عمل جراحی است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی در پایان اظهار یادآور شد: خوشبختانه با این عمل جراحی موفق، فرم پیشانی، چشم و ابرو این بیمار به حالت عادی و طبیعی بازگشت./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *