شناسه خبر: 19607 منتشر شده در مورخ: 1398/9/25 ساعت: 10:33 گروه: اجتماعی  
واگذاری ۹۰ درصد فعالیت های بهزیستی به خیران
مدیرکل پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

واگذاری ۹۰ درصد فعالیت های بهزیستی به خیران

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور گفت: ۹۰درصد فعالیت های سازمان بهزیستی اعم از مراکز نگهداری که تحت پوشش این سازمان بودند به خیران واگذار شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر محمدرضا کاظم زاده در مراسم افتتاح اولین هتل آپارتمان سالمندان منطقه شمال غرب کشور در مراغه با اعلام این خبرگفت: در حال حاضر ۹۰درصد فعالیت ها به خیرین واگذارشده و تنها ۱۰درصد فعالیت ها را سازمان بهزیستی مدیریت می کند.وی افزود: سازمان بهزیستی تلاش می کند موضوع یارانه و سیاستگذاری و برنامه های کلان سازمان را مدیریت کند.کاظم زاده جامعه هدف سازمان بهزیستی را ۵ میلیون نفر اعلام کرد و اظهار داشت: سازمان بهزیستی ۱۶۵ میلیارد تومان پرداخت مستمری و یارانه متمرکز جامعه هدف را از طریق الکترونیک انجام می دهد. هر وجه پرداختی به جامعه هدف از طریق پرداخت سیستم الکترونیکی است.مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور در مورد اجرای قانون جامع حمایت از معلولان نیز خاطرنشان کرد: اجرای این قانون به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ شده است و دستگاه های دولتی ملزم هستند این قانون را حمایت کنند.وی تصریح کرد: در قانون جامع حمایت از معلولان  همه موارد به صورت شفاف مطرح شده است، موضوعاتی مانند مناسب سازی محیط، قانون اشتغال ۳درصدی معلولان و سایر موارد به خوبی مطرح شده است. کاظم زاده افتتاح هتل آپارتمان خواجه نصیر مراغه را گام بزرگی در جهت احترام به سالمندان ذکر کرد و گفت: خیرین بزرگوار تلاش می کنند در کنار سازمان بهزیستی تلاش می کنند سالمندان بهترین خدمات را دریافت کنند. سازمان بهزیستی ۱۵۰مورد فعالیت دارد که یکی از آنها نگهداری و حمایت از سالمندان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *