شناسه خبر: 19580 منتشر شده در مورخ: 1398/9/23 ساعت: 10:25 گروه: اجتماعی  
پرداخت فقط ۱۷۸ میلیارد تومان از اعتبار قانون حمایت از حقوق معلولان

پرداخت فقط ۱۷۸ میلیارد تومان از اعتبار قانون حمایت از حقوق معلولان

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از پرداخت ۱۷۸ میلیارد تومان از اعتبار اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان خبر داد و گفت: این مبلغ طی دو مرحله در هفته های گذشته پرداخت شده است.

به گزارش ایران سپید محمد نفریه گفت: برای اجرای مفاد قانون حمایت از حقوق معلولان در سال جاری هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب شده بود که از این مبلغ نیز به تازگی بخش اندکی از آن تخصیص داده شده است.

وی گفت: ۱۷۸ میلیارد تومان طی دو مرحله هر کدام ۸۹ میلیارد تومان به سازمان بهزیستی پرداخت شد و با توجه به اینکه منتظر این پرداخت بودیم هماهنگی های لازم برای واریز به حسابهای مددجویان انجام شده بود و بخشی از این اعتبار به عنوان حق معیشت به ۱۹۲ هزار خانوار ۳ دهک نیازمند جامعه مددجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی تاکید کرد: مبلغ حق معیشت با توجه به ابعاد خانوار از ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است.

نفریه در مورد پرداخت افزایش یارانه مراکز توانبخشی نیز گفت: بخشی از این اعتبار نیز برای حق پرستاری و افزایش یارانه مراکز ، پرداخت شده است.

به گفته وی، درصورتیکه مابقی اعتبار اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان نیز تخصیص داده شود برای دیگر امور و برنامه های مددجویان هزینه می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *