شناسه خبر: 19566 منتشر شده در مورخ: 1398/9/20 ساعت: 10:03 گروه: ورزشی  
ناکامی بزرگ گلبال با شکست سنگین مقابل چین

ناکامی بزرگ گلبال با شکست سنگین مقابل چین

در دیدار نهایی رقابتهای گلبال قهرمانی آسیا در ژاپن، تیم ملی ایران به مصاف چین رفت و این بازی با نتیجه 10 بر 0 به نفع چین خاتمه یافت.

به گزارش ایران سپید بدین ترتیب تیم چین به مقام قهرمانی دست یافت و تنها سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به خود اختصاص داد. تیم ملی گلبال ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو نیز با شکست مقابل چین نتوانسته بود راهی این تورنمنت بزرگ شود. آخرین حضور تیم ملی گلبال ایران در پارالمپیک به رقابتهای ۲۰۱۲ لندن بر میگردد که با کسب عنوان پنجمی برای تیم کشورمان همراه شده بود. محمد منصوری عضو تیم ملی گلبال ایران در مصاحبه با ایران سپید در خصوص دیدار نهایی گفت: در مسابقه فینال روز، روز ما نبود. نیمه نخست را 3 بر 0 واگذار کردیم و در نیمه دوم نیز 7 گل خوردیم. البته بدشانسیهایی هم داشتیم و 4 توپ ما به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم گلبال ایران در رقابتهای پارا آسیایی مثل 2014 اینچئون و 2018 جاکارتا به راحتی قهرمان میشود و چین را شکست میدهد اما برای بازیهای کسب سهمیه مثل 2016 ریو و 2020 توکیو مغلوب این تیم میشود گفت: پیش از مسابقات پارا آسیایی، ما بازیهای جهانی را داریم. برای مسابقات جهانی چندین اردو داریم، در خود بازیهای جهانی هم با تیمهای بزرگ دنیا مسابقه میدهیم و برای خود مسابقات پارا آسیایی هم باز چندین مرحله اردو داریم و بدن ورزشکاران در اوج آمادگی است. اما برای بازیهای کسب سهمیه برای مثال در همین دوره، از مهرماه سال 97 تا آذرماه سال 98، تنها شش مرحله اردوی آمادگی داشتیم که آن هم از تیرماه امسال آغاز شد. البته برای مسابقات پارا آسیایی شاید انگیزه های مالی هم دخیل باشد. تاکنون حضور تیمهای برزیل، بلژیک، آلمان، ترکیه، لیتوانی، آمریکا، اوکراین، ژاپن و چین در پارالمپیک توکیو قطعی شده و فقط سهمیه آفریقا باقی مانده است. امیر سرمدی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *