شناسه خبر: 19562 منتشر شده در مورخ: 1398/9/19 ساعت: 13:25 گروه: سیاسی  
خرید ۱۰ ون ویژه تردد معلولان در آینده نزدیک
رئیس کمیته مناسب‌سازی معابر شهری تهران:

خرید ۱۰ ون ویژه تردد معلولان در آینده نزدیک

رئیس کمیته مناسب‌سازی معابر شهری تهران از خرید ۱۰ ون ویژه تردد معلولان با بودجه‌ای بالغ بر بیش از چهار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایران سپید «عبدالرضا گلپایگانی» رئیس کمیته مناسب‌سازی معابر شهری تهران با اشاره به اینکه یکی از شعارهای شهردار تهران «تهران شهری برای همه است»، اظهار داشت: برای اینکه این شعار تحقق پیدا کند، باید معابر، ایستگاه‌ها و پایانه‌ها مناسب‌سازی شود تا معلولان بتوانند به راحتی در شهر تردد کند.

وی با بیان اینکه برای سال ۹۸، بیش از ۱۸۸ پروژه برای مناطق ۲۲گانه تهران تعریف شده است، گفت: مناسب‌سازی معابر، بوستان‌ها، پارک‌ها، ایستگاه‌ها و برخی از ساختمان‌ها در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه تاکنون پیشرفت‌های خوبی در این پروژه‌ها حاصل شده است.

رئیس کمیته مناسب سازی معابر شهری تهران با بیان اینکه بودجه ویژه مناسب‌سازی افزایش داشته است، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، این بودجه برای سال ۹۸ سه برابر شده است.

گلپایگانی درباره خرید ون برای تردد معلولان دارای شرایط خاص گفت: بیش از چهار میلیارد تومان برای خرید ون ویژه تردد این افراد مصوب شده است و در آینده ۱۰ ون خریداری خواهد شد./ دفاع پرس

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *