شناسه خبر: 19529 منتشر شده در مورخ: 1398/9/18 ساعت: 09:49 گروه: اجتماعی  
فاز دوم مدرسه استثنایی خیر ساز فردیس افتتاح شد

فاز دوم مدرسه استثنایی خیر ساز فردیس افتتاح شد

فاز دوم مدرسه استثنایی خیرساز شهرستان فردیس امروز با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر فاز دوم مدرسه استثنایی خیرساز فردیس صبح امروز در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر افتتاح شد. در این فاز امکاناتی چون سالن همایش، کلاس درس و کتابخانه وجود دارد. مدرسه استثنایی زمردیان فردیس دارای ۱۶۰ دانش آموز استثنایی در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول است.

ولی الله احمدی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان فردیس در این مراسم با اشاره به اینکه خانواده های دارای معلول به نوعی برگزیده هستند، اظهار کرد: معلولان هدیه ای از سوی خدا هستند و کسانی که از آنها مراقبت و حمایت می کنند نیز سفیر خداوند هستند.

وی در ادامه با اشاره به نگاه ارزشمند خیرینی که برای خدمت رسانی بیشتر به معلولان تلاش می‌کنند، اضافه کرد: این موضوع شایسته است؛ عزم و همت راسخ برای انجام کار خیر در جامعه کم نیست اما این شناخت ارزشمند است که از میان کارهای خیر بهترین و زیباترین انتخاب شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان فردیس با بیان اینکه با افتتاح فاز دوم این مدرسه استثنایی شرایط برای تحصیل دانش آموزان پایه متوسط دوم نیز فراهم می شود، گفت: امید داریم شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه مدارس استثنایی استان البرز و همچنین شهرستان فردیس باشیم.

در ادامه این مراسم خیر مدرسه ساز با اشاره به اینکه مدارس استثنایی تکه ای از بهشت هستند، گفت: خیرین دیگری هستند که در تجهیز مدرسه و ساخت و بازسازی مدرسه استثنایی فردیس کمک می کنند و این مهم شایسته تقدیر است.

زمردیان با اشاره به اینکه این مدرسه استثنایی ۱۸ کلاس درس دارد، اضافه کرد: سه دانش آموز این مدرسه وارد دانشگاه شده اند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این مدرسه استثنایی دخترانه از شش ساله تا ۲۳ ساله هستند، گفت: بخشی از دانش آموزان این مدرسه بسیار فقیر هستند و این مهم بر لزوم حمایت بیشتر خیرین از این خانواده ها تاکید دارد.

وی عنوان کرد: این مدرسه دارای ۱۵ دانش آموز یتیم، ۲۲ دانش آموز بد سرپرست و ۱۷ دانش آموز تک سرپرست است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *