شناسه خبر: 19506 منتشر شده در مورخ: 1398/9/16 ساعت: 10:17 گروه: اجتماعی  
۵۳ دستگاه تاکسی و ون ویژه معلولان در مشهد رونمایی شد

۵۳ دستگاه تاکسی و ون ویژه معلولان در مشهد رونمایی شد

۵۳ دستگاه تاکسی و ون ویژه معلولان طی مراسمی در مشهد رونمایی شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد ۵۰ دستگاه تاکسی برای تردد درون شهری مشهد و سه دستگاه ون شهری ویژه استفاده معلولان به صورت مناسب سازی شده مورد بهره‌برداری قرار گرفت. مسعود فیروزی افزود: افراد دارای معلولیت می‌توانند در تماس با تاکسی شهری به شماره ۱۳۳ با اعلام معلولیت و ناتوانی خود درخواست اعزام تاکسی از این بخش نمایند.

وی با بیان اینکه روند ارائه خدمات به معلولان در شهر مشهد مطلوب و قابل توجه است ادامه داد: از یک ماه پیش نیز بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد هر فرد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید می‌تواند ماهانه ۶۰ سفر رایگان با اتوبوس و قطار شهری با استفاده از من کارت رایگان داشته باشد.

فیروزی گفت: متقاضیان استفاده از این تسهیلات باید به آدرس اینترنتی https://www.mashhad.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام کنند.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی افزود: شعار امسال روز جهانی معلولان " ارتقای مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، پایدار و عادلانه " انتخاب شده است و برای تحقق این شعار حمل و نقل مهمترین مسئله این قشر است.

هم اکنون بیش از ۱۲۳ هزار نفر در خراسان رضوی دارای پرونده معلولیت در بهزیستی این استان هستند که بیش از ۵۰ هزار نفر آنان در کلانشهر مشهد می‌باشند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *