شناسه خبر: 19467 منتشر شده در مورخ: 1398/9/11 ساعت: 15:48 گروه: فرهنگی  
آغاز انتشار اینترنتی فیلم ویژه نابینایان در پلتفرم وی‌اودی
همزمان با روز جهانی معلولین

آغاز انتشار اینترنتی فیلم ویژه نابینایان در پلتفرم وی‌اودی

فیلم سینمایی "متری شش و نیم" با همکاری" فیلیمو" و "سوینا"، برای انتشار اینترنتی ویژه نابینایان توضیح‌دار شد.

به گزارش ایران سپید طی این همکاری از این پس فیلمها و سریالهای محبوب که تا به حال صوتی نشده است به شکل حرفهای و با حضور چهرهها توضیحدار و پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی "متری شش و نیم" به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان  اولین فیلمی است که با همکاری فیلیمو و سوینا با صدای احسان کرمی توضیح دار  و همزمان با روز جهانی معلولین در این سامانه منتشر شده است. این فیلم نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.
سوینا با شعار سینمای ویژه نابینایان، در راستای فراهم آوردن امکان دسترسی افراد نابینا و کم‌بینا به تولیدات سینمایی تاسیس شده است و در تازه‌ترین همکاری خود با سرویس وی‌اودی فیلیمو، در جهت انتشار عمومی فیلم‌های مناسب سازی شده برای نابینایان گام برداشته است. 
فیلیمو نیز تاکنون  با مناسب سازی و انتشار فیلم‌ها و سریال های متعددی از جمله مانکن، نهنگ آبی، احضار، آینه بغل، به وقت شام  و ... برای ناشنوایان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده و در آینده نیز مجموعه فیلم های ویژه گروه نابینایان و ناشنوایان را کامل تر خواهد کرد. 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *