شناسه خبر: 19332 منتشر شده در مورخ: 1398/9/2 ساعت: 10:34 گروه: اجتماعی  
اولین جشنواره ملی گردشگری معلولان هفته آینده در یزد برگزار می‌شود

اولین جشنواره ملی گردشگری معلولان هفته آینده در یزد برگزار می‌شود

اولین جشنواره ملی گردشگری معلولان ۱۰ تا ۲۰ آذرماه در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایران سپید جمال‌الدین عزیزی بندرآبادی شهردار یزد با اشاره به اولین جشنواره ملی گردشگری معلولان که از۱۰ الی۲۰ آذرماه در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود، گفت: حضور دو گروه ۳۵ نفری از روسای انجمن‌های ضایع نخاعی کشور را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره ملی گردشگری معلولان در یزد دانست و ادامه داد: ۷۰ مهمان این جشنواره می‌توانند سفیران و مبلغان فرهنگ و ظرفیت‌های مختلف یزد در سطح ملی باشند.

وی در ادامه به مناسب‌سازی و آماده‌سازی بافت تاریخی و هتل‌های یزد برای رفت و آمد معلولان اشاره و تصریح کرد: میزبانی هرچه بهتر این جشنواره به مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیاز دارد. شهرداریزد با اشاره به ظرفیت‌های این شهر برای تبدیل شدن به هدف گردشگری خاص برای همه معلولان، از آماده‌سازی ۱۶ دستگاه اتوبوس ویژه تردد معلولان در این شهر میراث جهانی خبر داد و گفت: حرکت به سوی تبدیل شدن یزد به شهر دوست‌دار معلول، حرکتی بود که در شورای شهر یزد به ویژه در کمیسیون خدمات شهری شکل گرفت و پیگیری‌های متعددی در این زمینه انجام شده است.

عزیزی بندرآبادی حضور دو گروه ۳۵ نفری از روسای انجمن‌های ضایع نخاعی کشور را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره ملی گردشگری معلولان در یزد دانست و ادامه داد: ۷۰ مهمان این جشنواره می‌توانند سفیران و مبلغان فرهنگ و ظرفیت‌های مختلف یزد در سطح ملی باشند.

وی در ادامه به مناسب‌سازی و آماده‌سازی بافت تاریخی و هتل‌های یزد برای رفت و آمد معلولان اشاره و تصریح کرد: میزبانی هرچه بهتر این جشنواره به مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیاز دارد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *