شناسه خبر: 19287 منتشر شده در مورخ: 1398/8/27 ساعت: 13:25 گروه: اجتماعی  
کد #6369* برای ثبت نام جاماندگان طرح حمایتی جدید
معاون وزارت کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

کد #6369* برای ثبت نام جاماندگان طرح حمایتی جدید

معاون وزارت کار و رفاه اجتماعی از فعال شدن کد ثبت نام جاماندگان از طرح جدید حمایتی خبر داد و گفت: این کد برای ثبت نام افرادی است که خود را محق در طرح جدید حمایتی دولت می‌دانند.

به گزارش ایران سپید احمد میدری، معاون وزارت کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی کد خاصی برای ثبت نام جاماندگان طرح حمایتی جدید خبر داد و گفت: کسانی که احساس میکنند مشمول طرح حمایتی جدید دولت هستند از طریق Ussd و درگاهی که  معرفی می شود می‌توانند ثبت نام کنند.

وی افزود:کد #۶٣۶٩* برای کسانی است که میخواهند در طرح جدید ثبت نام کنند و تا دو روز دیگر فعال می‌شود. این افراد باید کد ملی سرپرست خانوار بعلاوه شماره تلفن همراه که حتما به نام سرپرست خانوار باشد را به این کد ارسال کنند. این کد برای افرادی است که خود را محق در طرح جدید حمایتی دولت می‌دانند.
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
محمودشکری 1398/8/27 - 22:41
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment باسلام.من ازمددجویان کم بیناتحت پوشش سازمان بهزیستی میباشم ودرحال حاضردردانشگاه ملی مشغول به تحصیل هستم فقط ازتحت پوشش بودن اسم مادرسازمان ثبت گردیده اما هیچکدام ازخدماتی که دیگران دریافت میکنندبماتاحال حاضرتعلق نگرفته نه مستمری نه یارانه نه سبدکالا ونه بیمه بازنشستگی به چه صورت مامیتوانیم ازاین شرایط بهرمندگردیم وتحت پوشش قرار بگیریم درحال حاضر دولت در خصوص بیمه تامین اجتماعی مصوب هست وزیران تصویب نموده خواهشمندم بررسی بفرمایید تا لااقل باشرایط سختی که داریم ازاین امکانات بهرمندگردم،متشکرم
محرمعلی صفری 1398/11/16 - 10:50
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment لطفا دقیق رسیدگی کنین
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *