شناسه خبر: 19272 منتشر شده در مورخ: 1398/8/26 ساعت: 10:51 گروه: اجتماعی  
مشکلات خود را با شماره ۱۴۸۰ بهزیستی درمیان بگذارید

مشکلات خود را با شماره ۱۴۸۰ بهزیستی درمیان بگذارید

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست مشکلات خانوادگی، اعتیاد، کودک و نوجوان، تحصیلی، تربیتی، پیش از ازدواج و مشکلات سلامت روان و بالینی خود را با تلفن صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰ مطرح کنند.

به گزارش ایران سپید بهزاد وحیدنیا افزود: راهنماهای بالینی در حیطه مشاوره و راهنمایی صدای مشاور ۱۴۸۰ تدوین شده و خدمات آن با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به طور رایگان از هشت صبح تا هشت شب در تمام نقاط کشور در دسترس مردم است.

وی اضافه کرد: با توجه به تقاضاهای مردمی، خدمات صدای مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی در تهران، روزهای جمعه نیز ارائه می شود و فرآیند نظارتی آن نیز توسط سوپروایزرها انجام می شود.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور تاکید کرد: تمام تماس های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است و افراد می توانند مشکلات و مواردی که طرح کردن آنها به صورت حضوری برایشان مشکل است، به صورت تلفنی با مشاوران درمیان بگذارند.

 وحیدنیا افزود: مشاوره های لازم به صورت تلفنی ارائه می شود و پس از ارزیابی های اولیه در صورت لزوم افراد برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز مجاز بهزیستی ارجاع داده می شوند؛ مراکز مشاوره مجاز بهزیستی عملکردی شفاف دارند.

وی یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور علاوه بر صدای مشاور با شماره ۱۴۸۰، خط ملی اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ و خط اورژانس اجتماعی برای موارد کودک آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری و سالمند آزاری و موارد خودکشی با شماره ۱۲۳ را در دسترس مردم قرار داده است./ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *