شناسه خبر: 19245 منتشر شده در مورخ: 1398/8/25 ساعت: 10:22 گروه: اجتماعی  
بررسی مشکلات مجتمع مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان

بررسی مشکلات مجتمع مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان

مسائل و مشکلات اهالی مجتمع ۲۱ واحدی آبشار مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی لرستان با حضور نمایندگانی از شهرداری، شورای شهر خرم‌آباد و بهزیستی لرستان پیگیری شد.

به گزارش ایران سپید  بیست و سوم آبان زهرا نظری به نمایندگی از اعضای شورای شهر خرم‌آباد، منصوری، شهردار منظقه یک خرم‌آباد و عبدل‌نیا، نماینده مسئول واحد عمران و نماینده  ویژه مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان جهت رفع مسائل و مشکلات اهالی مجتمع ۲۱ واحدی آبشار مددجویان بهزیستی استان لرستان از این مجتمع مسکونی بازدید کردند.

در این بازدید زهرا نظری، نماینده شورای اسلامی شهر  خرم‌آباد در  سخنانی شورای شهر را خادم و یاری‌گر مردم به‌ویژه جامعه معلولان دانست و گفت: مشکلات شهروندان معلول در کمترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع می‌شود.

در این بازدید منصوری، شهردار منظقه یک خرم‌آباد قول مساعد داد در آستانه ۱۲ آذر روز جهانی معلولان،  مشکلات اهالی ساختمان ازجمله مناسب‌سازی محل عبور و مرور و بحث پایان کار سند مالکیت در دستور کار شهرداری منطقه به‌صورت فوری پیگیری و عملیاتی شود.

وی در خصوص بحث زیرسازی، آسفالت و صدور مجوز پایان کار جهت دریافت سند مالکیت قول مساعد برای پیگیری داد.

انجمن دفاع از حقوق معلولان استان لرستان و اهالی ساختمان ۲۱ واحدی آبشار مددجویان سازمان بهزیستی از این اقدام زیبای اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری خرم‌آباد و سازمان بهزیستی استان تشکر و قدردانی می‌کنند./ ایکنا

 
 
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *