شناسه خبر: 19212 منتشر شده در مورخ: 1398/8/21 ساعت: 09:40 گروه: ورزشی  
جایگاه جهانی پارادوومیدانی‌ کار ایران از دوم به سوم تغییر کرد

جایگاه جهانی پارادوومیدانی‌ کار ایران از دوم به سوم تغییر کرد

جایگاه علیرضا مختاری در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان از سوم به دوم تنزل پیدا کرد؛ بدین ترتیب مدال نقره این ورزشکار کشورمان از نقره به برنز تغییر رنگ پیدا کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، علیرضا مختاری ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ که در امارات در جریان است، موفق به کسب مدال نقره شد اما به دلیل قبول اعتراض ورزشکاری از کشور چک این مدال به برنز تغییر کرد.

بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دوومیدانی در این باره گفت: متاسفانه در این ماده شاهد ضعف داوری بودیم. پس از اعتراض های زیادی که از سوی ورزشکار کشور چک و ما نیز انجام شد در نهایت دو حرکت مختاری مورد تائید قرار گرفت و ورزشکار ما در جایگاه سوم مسابقات ایستاد و مدال او به رنگ برنز تغییر کرد.

وی ادامه داد: ما تا پایان شب گذشته در امارات پیگیر وضعیت نتایج این ماده بودیم تا حقی از ملی پوش ایران ضایع نشود. اکنون در این ماده ورزشکار چک در جایگاه نخست قرار گرفت و نماینده آمریکا دوم شد و مختاری نیز در رده سوم قرار گرفت.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی کشور در پایان گفت: با توجه به اینکه نفرات اول تا چهارم این رقابت ها موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو می شوند، مختاری با وجود تغییر رنگ مدال همچنان سهمیه پارالمپیک را دارد و در این مورد با مشکلی مواجه نیستیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *