شناسه خبر: 19171 منتشر شده در مورخ: 1398/8/18 ساعت: 10:59 گروه: بهداشت و سلامت  
تمامی بیماری های چشمی در کشور قابل درمان است
در نشست خبری عنوان شد؛

تمامی بیماری های چشمی در کشور قابل درمان است

دبیر علمی بیست و نهمین کنگره انجمن علمی چشم پزشکی ایران، گفت: در شرایط کنونی، هیچ بیمار چشمی نداریم که نیاز باشد برای درمان به خارج از کشور اعزام شود.

به گزارش ایران سپید محمدرضا صداقت، در نشست خبری بیست و نهمین کنگره انجمن علمی چشم پزشکی ایران که در سالن کنفرانس انجمن علمی چشم پزشکی برگزار شد، افزود: در کنگره امسال، دو برنامه پرستاری چشم پزشکی و چشم پزشکان جوان را داریم. همچنین، میهمانانی از آمریکا و اروپا در کنگره حضور خواهند داشت. ضمن اینکه، روسای انجمن های چشم پزشکی کشورهای منطقه نیز در کنگره حاضر خواهند بود.

وی با اشاره به بررسی تازه های چشم پزشکی در کنگره امسال، گفت: بسیاری از درمان ها همواره در حال تغییر هستند و این یکی از چالش های رشته چشم پزشکی است.

صداقت تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در کنگره مورد بحث قرار می گیرد، این است که چگونه بتوانیم وسایل تشخیصی پیشرفته چشم پزشکی را وارد کشور کنیم.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی چشم پزشکی ایران، گفت: خوشبختانه هیچ بیماری چشمی نداریم که در کشور درمان نشود. 

وی با عنوان این مطلب که در حال حاضر کمبودی در زمینه تجهیزات و داروهای چشم پزشکی در کشور وجود ندارد، افزود: فقط در یک مقطع یک ساله، هزینه های ارزی باعث افت در تامین تجهیزات چشم پزشکی گردید. / مهر

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *