شناسه خبر: 19166 منتشر شده در مورخ: 1398/8/18 ساعت: 10:37 گروه: اجتماعی  
بخش نابینایان کتابخانه مشگین‌شهر فعال است
رئیس کتابخانه‌ عمومی شهرستان مشگین‌شهر:

بخش نابینایان کتابخانه مشگین‌شهر فعال است

اردبیل رئیس کتابخانه‌ عمومی شهرستان مشگین‌شهر گفت: بخش نابینایان کتابخانه مشگین‌شهر با 200 جلد کتاب بریل و صوتی فعال است.

به گزارش ایران سپید صادقی اظهار کرد: اعلام تعطیلی بخش نابینایان، به ناحق بوده و برخی در کمال بی‌انصافی خدمات ارائه شده در کتابخانه مشگین‌شهر را به جامعه نابینایان نادیده گرفته و خلا دو روزه را در لیبل‌گذاری کتاب‌های بخش نابینایان با عنوان تعطیلی این مجموعه بزرگنمایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که هیچگونه محدودیتی برای تهیه کتاب به خط بریل و صوتی وجود ندارد به طوری که ما درخواست‌های خود را به نهاد ارائه کردیم تا بر تعداد این کتاب‌ها افزوده شود.

رئیس کتابخانه‌ عمومی شهرستان مشگین‌شهر افزود: کتاب‌های نابینایان هم اکنون در کتابخانه مشگین‌شهر در قفسه‌ای خاص موجود است و در کنار 200 جلد کتاب چهار تا پنج هزار کتاب صوتی نیز تهیه و در اختیار جامعه نابینایان قرار گرفته است.

صادقی با بیان اینکه همه کتاب‌های روز افتتاح این بخش در کتابخانه سعدالدین وراوینی مشگین‌شهر موجود است، گفت: ما تنها برای لیبل‌گذاری آن هم به صورت محدود این کتاب‌ها را به اردبیل ارجاع دادیم و سپس در محل خود مستقر کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه ما امکانات بریل را در مشگین‌شهر نداریم، این هماهنگی با کتابخانه مرکزی اردبیل انجام شد و ما سعی‌ می‌کنیم تا بهترین خدمات را برای جامعه روشندلان ارائه کنیم.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *