شناسه خبر: 19158 منتشر شده در مورخ: 1398/8/18 ساعت: 10:11 گروه: اقتصادی  
ارائه خدمات متنوع بانکی پست بانک به نابینایان

ارائه خدمات متنوع بانکی پست بانک به نابینایان

علیرضا واحدپور مدیر امورشعب و بازاریابی پست‌بانک‌ایران از ارائه خدمات متنوع بانکی توسط شعب منتخب این بانک به نابینایان خبر داد و اعلام کرد: درحال حاضر شعب مستقل شهیدمطهری و میرزای‌شیرازی تهران مجهز به سیستم ویژه نابینایان شده و درحال ارائه خدمات به آنان می‌باشد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی افزود: بیش از ۷۵۰ هزار نابینایان درسطح کشور زندگی می‌کنند  که نیازمند بهره‌مندی از خدمات‌عمومی به ویژه خدمات متنوع بانکی هستند و این بانک نیز با توجه به مسئولیت اجتماعی خود و با همکاری انجمن نابینان کشور اقدام به راه‌اندازی سامانه بانکی ویژه نابینایان نموده است.

واحدپور تصریح کرد: نابینایان می‌توانند با مراجعه به شعب میرزای شیرازی و شهیدمطهری تهران از خدمات متنوع بانکی تعیین شده بهره‌مند شوند.
مدیرامور شعب و بازاریابی درپایان تأکیدکرد: این سامانه علاوه بر شعب مذکور به‌زودی در ۵ شعبه منتخب این بانک درسطح کلان‌شهرهای کشور نیز راه‌اندازی می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *