شناسه خبر: 19151 منتشر شده در مورخ: 1398/8/14 ساعت: 06:26 گروه: فرهنگی  
فیلمبرداری «نفوذ» به ٩ قسمت پایانی رسید
تلویزیون روایتگر انقلاب دوم؛

فیلمبرداری «نفوذ» به ٩ قسمت پایانی رسید

تهیه کننده سریال «نفوذ» گفت: فصل اول در سه فاز فیلمبرداری می شود که در حال حاضر مشغول ضبط فاز سوم فصل اول هستیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از  به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن علی اکبری تهیه کننده سریال «نفوذ» گفت: در شهرک سینمایی تلویزیونی ایران (زنده یاد علی حاتمی) لوکیشن سفارت را ساخته ایم که بعد از اتمام سکانس های سفارت راهی شمال کشور می‌شویم که دکورهای مربوط به سایت کبکان در آنجا ساخته شده است.

تهیه کننده سریال «نفوذ» درباره مدت زمان تولید فصل اول نیز خاطرنشان کرد: ضبط 33 قسمت از فصل اول این سریال 42 قسمتی انجام شده است و پیش بینی می‌کنیم کار 9 قسمت پایانی ظرف چند ماه آینده به اتمام برسد.
وی ادامه داد: هم اکنون در قزوین با همکاری فرماندهی لشکر تیپ 116 مشغول فیلم برداری صحنه های مربوط به ورود ستون نظامی به شهر مریوان که در محاصره نیروهای کرد بود هستیم. این ستون یک ستون کاملا زرهی بود که ارتشیان وارد شدند و شهر مریوان از محاصره خارج شد.
تهیه کننده این سریال افزود: سریال «نفوذ» به بازسازی بخشی از حوادث تاریخ کشور و تسخیر لانه جاسوسی با عنوان انقلاب دوم که کمتر به آن توجه شده می‌پردازد.
مجموعه «نفوذ» به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در 42 قسمت نشان می‌دهد.
امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، امیرمحمد زند، یلدا افشاری‌نیا، شیوا بلوچی، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمد جواد جعفرپور، جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال هستند.
به مناسبت 13 آبان تصاویری از جلوه های بصری سریال «نفوذ» منتشر شد.
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *