شناسه خبر: 19089 منتشر شده در مورخ: 1398/8/4 ساعت: 09:55 گروه: اجتماعی  
رتبه "خوب" برای سازمان بهزیستی کشور در ارزیابی جامع مدیریت عملکرد دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۷

رتبه "خوب" برای سازمان بهزیستی کشور در ارزیابی جامع مدیریت عملکرد دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۷

نتایج ارزیابی جامع مدیریت عملکرد دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۷ توسط سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ارزیابی جامع مدیریت عملکرد دستگاه های اجرایی کشور در سال گذشته،با کسب ۱۵۰۴ امتیاز(میانگین امتیاز تمامی دستگاه های تابعه) از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز مربوط به شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح "خوب" قرار گرفته است.

بر اساس جدول نتایج ؛"سازمان بهزیستی کشور"با امتیاز کل ۱۵۷۰/۸پس از ستاد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در رتبه دوم (از بین ۵ دستگاه مورد ارزیابی) قرار گرفته است که این امتیاز نسبت به ارزیابی سال ۹۶ افزایش ۳/۶درصدی دارد.

امتیاز این سازمان در شاخص های عمومی ۶۷۰/۶ است که نسبت به سال قبل از آن(۱۳۹۶) ۱۰/۹ درصد افزایش داشته است . همچنین در شاخص های اختصاصی  امتیاز ۹۰۰/۱ را به دست آورده است که نسبت به سال ۹۶ کاهش ۱/۲درصدی نشان می دهد.

 سازمان بهزیستی کشور  ۷۸/۵ درصد از برنامه جامع اصلاح نظام اداری در این ارزیابی را محقق کرده است و در این زمینه نیز در سطح "خوب "رتبه بندی شده است.

شایان ذکر است دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در " پی نوشت" نامه اعلام این نتایج  متن زیر را درج کرده است:

از همکاران ارجمندم ،مدیران و کارکنان ستادی و استانی وزارتخانه و نیز مدیران و کارکنان سازمان بهزیستی کشور،مدیران و کارکنان سازمان آموزش  فنی و حرفه ای،مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی،مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی سپاسگزارم.ان شاءا... در سال آتی در رتبه های بالاتری قرار گیرند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *