شناسه خبر: 19080 منتشر شده در مورخ: 1398/8/4 ساعت: 09:47 گروه: ورزشی  
نتایج المپیاد ورزشی نابینایان تهران

نتایج المپیاد ورزشی نابینایان تهران

هیأت ورزش نابینایان و کمبینایان استان تهران به مناسبت روز جهانی ایمنی عصای سفید، مسابقاتی را در قالب یک المپیاد ورزشی و در رشته های گلبال آقایان و بانوان، دو و میدانی آقایان و بانوان، دوچرخه سواری آقایان و بانوان، شنای بانوان و شطرنج آقایان و بانوان برگزار کرد.

به گزارش ایران سپید هیأت ورزش نابینایان و کمبینایان استان تهران به مناسبت روز جهانی ایمنی عصای سفید، مسابقاتی را در قالب یک المپیاد ورزشی و در رشته های گلبال آقایان و بانوان، دو و میدانی آقایان و بانوان، دوچرخه سواری آقایان و بانوان، شنای بانوان و شطرنج آقایان و بانوان برگزار کرد که نتایج بدست آمده این رقابت ها به شرح زیر است: در گلبال بانوان، تیم گلبال منطقه 12 قهرمان شد، شهید هرندی در جایگاه دوم ایستاد و تیم منطقه 15، در جایگاه سوم قرار گرفت. در مسابقات گلبال آقایان، تیم تهران عنوان نخست را ازآن خود کرد، تیم قم در جایگاه دوم ایستاد و مازندران سوم شد. در رشته دو و میدانی ماده پرتاب وزنه، آقای محمدرضا گودرزی مقام اول را از آن خود کرد. در بخش دو و در ماده 1500 متر، آقای سجاد شهاوی قهرمان شد و در ماده 5000 متر نیز رضا کلمنی عنوان نخست را به خود اختصاص داد. در دو و میدانی بانوان، در مواد 100 و 200 متر سرعت، 400 متر نیمه استقامت و 1500 متر استقامت، در مجموع تیم شهید هرندی تهران قهرمان شد، هیأت ملارد در جایگاه دوم ایستاد و هیأت شمیرانات سوم شد. در رشته شنای آزاد بانوان و در رده سنی نوجوانان، ثنا قاسمنژاد در کلاس b1 قهرمان شد. در همین رده سنی و در کلاس b2-b3، فاطمه شاهقلی عنوان نخست را ازآن خود کرد. در رده سنی بزرگسالان و در کلاس b1 سارا صفری مقام اول را بدست آورد و در همین رده سنی و کلاس b2-b3، غزاله رجاییزاده قهرمان شد. در مسابقات شطرنج و در بخش بانوان، خانم ریحانه بابر شمس مقام نخست را بدست آورد و در رقابتهای شطرنج بخش مردان، جمال ا...قلی قهرمان شد. در مسابقات دوچرخه سواری بانوان، لاله عربزاده به همراه خانم ساوان زندی به عنوان جلوران وی، قهرمانی را از آن خود کرد. در مسابقات دوچرخه سواری بخش مردان نیز محمد ابراهیمی به همراه سجاد شهسواری به عنوان جلوران، قهرمان شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *