شناسه خبر: 18942 منتشر شده در مورخ: 1398/7/21 ساعت: 09:48 گروه: اجتماعی  
مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی باید رفع شود

مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی باید رفع شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی در استان زنجان باید با برنامه ریزی مناسب رفع شود.

به گزارش ایران سپید خدابخش مرادی نافچی در جلسه مناسب سازی فضای شهری برای معلولان در محل استانداری زنجان، بر لزوم توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی تاکید کرد و گفت: باید ارگان های ذی ربط زیر ساخت و بستر لازم برای تحصیل این دانش آموزان را فراهم کنند. 

وی  با بیان اینکه باید با ساز و کار هایی از تولد کودکان استثنایی پیشگیری شود، اظهار کرد: بایدبهزیستی براین امر مهم توجه کند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه باید به فضای تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی توجه  ویژه شود، گفت: دانش آموزان استثنایی مشکل ایاب و ذهاب دارند، بنابراین باید دستگاههای اجرایی  کمک کنند تا این دانش آموزان از تحصیل باز نمانند. 

مرادی نافچی ابراز کرد: کمک به تحصیل این دانش آموزان توان مالی و استقلال آنها  در آینده را به دنبال دارد، بنابراین این مهم  بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: توجه به مناسب سازی فضای شهری باعث می شود معلولان و دانش آموزان استثنایی با خیال راحت به تحصیل ادامه بدهند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ابراز کرد: باید مشکلات وضع موجود جا به جایی دانش آموزان استثنایی مورد توجه قرار گیرد و با رویکردی وارد عرصه شد که وضعیت جا به جایی این دانش آموزان بهتر از گذشته شود. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *