شناسه خبر: 18886 منتشر شده در مورخ: 1398/7/16 ساعت: 10:20 گروه: اجتماعی  
۲۳ هزار نفر در مهدهای کودک زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه هستند

۲۳ هزار نفر در مهدهای کودک زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه هستند

معاون اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۲۳ هزار نفر در ۳۳۱ مهدکودک استان زیر پوشش بهزیستی قرار دارند.

به گزارش ایران سپید مرتضی کوهی در گفت و گو با ایرنا، با گرامیداشت هفته ملی کودک گفت: از این تعداد ۱۰۴ مهد در روستاها و مابقی در سطح شهرهای استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه متناسب با نامگذاری هر روز یک برنامه توسط بهزیستی استان اجرا می شود، افزود: امروز ۱۵ مهرماه شاهد حضور کودکان در بهزیستی استان به منظور دیدار با مسوولان هستیم.

معاون اجتماعی بهزیستی کرمانشاه، به اجرای برنامه غذای گرم در مهدکودک طراوت در ۱۶ مهر و جشن بزرگداشت هفته کودک در هتل لاله بیستون در ۱۷ مهر اشاره کرد.

این مسوول از حضور کودکان در کتابخانه غدیر در ۱۸ مهر خبر داد و یادآور شد، برگزاری مراسم سه ساله های حسینی، بزرگداشت هفته کودک در مراکز شبه خانواده و بازدید کودکان از تکیه نازیخی و مذهبی معاون الملک از دیگر برنامه های بهزیستی با هماهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در هفته ملی کودک است.

وی از بازدید مهدهای کودک از نمایش عروسکی در محل بوستان معلم از ۱۳ تا ۱۹ مهر با هماهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به عنوان دیگر برنامه ها یاد کرد.

۶ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در استان وجود دارد که به ۹۵ کودک خدمات ارائه می دهند و علاوه بر این ۱۰۳ کودک نیز امدادبگیر اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه هستند.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *