شناسه خبر: 18867 منتشر شده در مورخ: 1398/7/15 ساعت: 10:15 گروه: اجتماعی  
تاکید سرپرست سازمان ورزش شهرداری بر ارائه خدمات مطلوب به معلولان

تاکید سرپرست سازمان ورزش شهرداری بر ارائه خدمات مطلوب به معلولان

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در دیدار با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین بر نگاه ویژه مدیریت شهری به خدمات این حوزه تاکید کرد و گفت: از نگاه ما معلول یک فرد با حقوق شهروندی کامل است.

به گزارش ایران سپید  به نقل از سازمان ورزش شهرداری تهران، حمید علی صمیمی رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان طی نشستی با مجید رباطی سرپرست این سازمان دیدار و در خصوص خدمات ارائه شده  به این قشر و مشکلات آنها گفت وگو کرد.

حمید علی صمیمی رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ضمن قدردانی از حمایت های سازمان ورزش شهرداری تهران از ورزش جانبازان و معلولان، گفت: حضور آسان این قشر در عرصه های اجتماعی به ویژه فضای ورزشی موجب افزایش امید به زندگی و توانمندی ایشان و کاهش اضطراب و استرس می شود.

وی افزود: در سال های گذشته تصمیماتی اتخاذ شد تا در هر پهنه یک مجموعه خاص جانبازان و معلولان داشته باشیم اما اقدام نیک سازمان ورزش در جهت مناسب سازی اماکن ورزشی تابعه شهرداری برای استفاده کم توانان جسمی گامی فراتر از انتظار است و جای تقدیر دارد؛ باید بدانیم "معلول بیمار نیست" و باید بتواند همچون سایر افراد از تمام امکانات بهره ببرد.

در این دیدار مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز پس از ارایه گزارش عملکرد سازمان ورزش در خصوص برگزاری همایش ها و جشنواره های ورزشی ویژه  معلولان و جانبازان و نیز برگزاری فعالیت های رقابتی ویژه این قشر، گفت: نگاه  ما به معلولان نگاه به یک فرد با حقوق شهروندی کامل است.

وی در پایان اظهار کرد: حناچی از ابتدای انتصاب من به عنوان سرپرست سازمان ورزش همواره چند موضوع از جمله ورزش جانبازان و معلولان را به صورت مستمر پیگیری می کنند؛ عنایت و توجه ویژه وی به این قشر معظم  و سخت گیری های وی در حوزه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ارایه شده  به جانبازان و معلولان،  موجب شد کارها در باب خدمت رسانی به ورزش کاران جانباز و معلول به سرعت پیش برود.

در این نشست معاون برنامه ریزی و توسعه، معاونان ورزش آقایان و بانوان، نماینده تام الاختیار ریاست سازمان ورزش در امور مربوط به اماکن ورزشی و فنی و مهندسی و HSE ، مدیر حراست، مسئول امور ایثارگران، سرپرست مدیریت امور مشترک فنی و اجرایی معاونت ورزش آقایان، مشاور حقوقی سازمان ورزش شهرداری نیز حضور داشتند و به بیان مطالبی در حوزه کاری خود پرداختند./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *