شناسه خبر: 18817 منتشر شده در مورخ: 1398/7/10 ساعت: 10:05 گروه: اجتماعی  
لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولین

لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولین

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری به لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولین از سوی شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش ایران سپید مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری عنوان کرد: هشتم مهر ماه روز جهانی ناشنوایان را به جامعه ناشنوایان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم ، این روز تذکری است برای ما تا به یاد آوریم ناشنوایان و معلولان این شهر به عنوان شهروند حقی بر شهر دارند و باید مدیریت شهری برای زندگی این عزیزان اقدامات مناسبی در مسیر دسترس پذیری و حضور فعالشان در فعالیت های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی شهر به انجام برساند.

او افزود: بدون شک فراهم کردن استفاده بیش از پیش ناشنوایان و دیگر معلولان از فضاها و امکانات شهری باید در مسیر ادای حق به شهر این عزیزان مورد توجه مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های مسئول قرار گیرد، بر همین اساس به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره « لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولین عزیز» به شهرداری تهران تذکر می دهم.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: مسئله مناسب سازی در برخی پروژه های جدید مانند ایستگاه های مترو مورد توجه قرار نگرفته است‌. شهرداری تهران ضمن توجه به مسائل ناشنوایان ، نابینایان و دیگر معلولان شهر باید اهتمام ویژه ای در رسیدگی به مسائل کارکنان معلول خود داشته و در این زمینه الگوی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های عمومی باشد.

فراهانی تاکید کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر وشهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به دسترس پذیرنمودن تهران و تحقق بخشیدن تهران شهری برای همه به ویژه جانبازان و معلولان باشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *