شناسه خبر: 18807 منتشر شده در مورخ: 1398/7/9 ساعت: 10:35 گروه: اجتماعی  
اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه بی سابقه است

اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه بی سابقه است

دبیرستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور با اشاره به‌ تخصیص حدود ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه، گفت: این میزان تخصیص در بین استان‌های کشور بی‌سابقه بوده و این نتیجه پیگیری‌های مدیرکل بهزیستی استان است.

به گزارش ایران سپید علی ربوبی در گردهمایی مشترک کمیته راهبردی منطقه پنج کشوری که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه کشوری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی و دیگر سازمان ها برای ساخت مسکن مددجویان زیرپوشش، اظهار داشت: این گردهمایی به منظور بهبود روند اجرای تفاهم نامه برگزار شده است.

وی گفت: نزدیک به هفت ماه از آغاز خدمت مدیرکل بهزیستی جدید استان کرمانشاه می گذرد که اقدام های وی، مایه خیر و برکت زیادی برای جامعه هدف به ویژه در زمینه تامین مسکن مددجویان بوده است.

دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور، همچنین از همکاری مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه و بسیج سازندگی در کمک به تامین مسکن یک هزار و ۵۰۰ خانواده زیرپوشش بهزیستی تجلیل کرد و گفت: بخش قابل توجهی از این مسکن ها به مددجویان واگذار شده و تعدادی از واحدهای مسکن مددجویان ۲ معلوله باقی مانده نیز بزودی واگذار خواهد شد.

ربوبی همچنین از انعقاد تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان در خصوص ساخت واحدهای مسکونی مددجویان زیرپوشش خبر داد و گفت: مددجویان بهزیستی از جمله اقشار نیازمند و محروم جامعه هستند که علاوه بر تحمل رنج مشکلات جسمانی از لحاظ اقتصادی نیز دچار مشکل می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: تلاش ما در بهزیستی استان تامین مسکن مددجویان در سایه هم افزایی، تلاش مستمر و همکاری با نهادها و دستگاههای مرتبط است.

فاطمه رضوان مدنی ابراز امیدواری کرد که با اقدام های سازنده و تلاش های صورت گرفته دغدغه مددجویان زیرپوشش از لحاظ داشتن سرپناه برطرف شود.

وی همچنین ضمن تبریک هفته سالمندان، افزود: حفظ تکریم سالمندان در خانواده و جامعه بسیار ارزشمند است و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این عزیزان انجام می‌دهیم.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه با اشاره به روز جهانی ناشنوایان، گفت: این عزیزان به عنوان عضوی از جامعه معلولان بهزیستی، باسکوت خود هزاران حرف برای گفتن دارند و تامین مسکن و فراهم آوردن زمینه های اشتغال آنها و رفع نیازهایشان اجری بزرگ خواهد داشت.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

همچنین نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان کرمانشاه هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *