شناسه خبر: 18780 منتشر شده در مورخ: 1398/7/8 ساعت: 09:56 گروه: اجتماعی  
ساختمان‌های پزشکان در استان اردبیل مناسب سازی می‌شود

ساختمان‌های پزشکان در استان اردبیل مناسب سازی می‌شود

مشاور استانداری اردبیل در امور معلولان گفت: با پیگیری‌های لازم و در راستای اجرای قانون مناسب سازی معابر عمومی، ساختمان‌های تازه تاسیس پزشکان و مطب‌های اردبیل مناسب سازی می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از استانداری اردبیل، عظیم قهرمانی در جلسه کمیته مناسب سازی معابر با حضور دستگاه‌های مربوطه عنوان کرد: تسریع در عملیات مناسب سازی در معابر عمومی و ساختمان‌های تازه تاسیس پزشکان ضروری است.

وی ادامه داد: مناسب سازی برخی از مطب‌ها و ساختمان‌های پزشکان در حمایت از حقوق جانبازان و معلولین و دیگر اقشار مردم انجام گرفته و در سایر ساختمان‌هایی که تازه تاسیس بوده باید روند مناسب سازی کنترل و اجرایی شود.

قهرمانی با اشاره به ابلاغ قانون مناسب سازی به دستگاه‌های اجرایی از سال ۸۶ بر نظارت در روند مناسب سازی در ساختمان‌های دستگاه‌ها تاکید کرد.

مشاور استانداری اردبیل در امور معلولان گفت: در شهرستان‌هایی که دارای جمعیت بالای معلولان و جانبازان هستند باید اقدامات مناسب سازی تسریع شود.

وی افزود: معلولان و جانبازان برای عبور و مرور انجام کارهای روزمره در برخی دستگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند که در این خصوص باید تصمیمات اساسی اندیشیده شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *