شناسه خبر: 18745 منتشر شده در مورخ: 1398/7/6 ساعت: 10:00 گروه: اجتماعی  
سقف وام خود اشتغالی مددجویان بهزیستی ۵۰۰ میلیون ریال شد

سقف وام خود اشتغالی مددجویان بهزیستی ۵۰۰ میلیون ریال شد

رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس در شرق استان گلستان اعلام کرد که امسال سقف تسهیلات خوداشتغالی مددجویان زیرپوشش این نهاد از ۲۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا محمدرضا فشایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی به دلیل دیر ابلاغ شدن آن از ماه گذشته آغاز شده و متقاضیان بتدریج به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

وی گفت: تاکنون ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی مددجویان بهزیستی گنبدکاووس به هشت بانک عامل ابلاغ شده که ۱۵ نفر از مددجویان موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

فشایی با بیان اینکه پرونده ۱۰ مددجوی دیگر نیز در دست اقدام و معرفی به بانک است، یادآور شد: پارسال از محل منابع تسهیلاتی قرض‌الحسنه بانک‌ها در بخش اشتغال مبلغ  ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به مددجویان متقاضی در گنبدکاووس با دوره باز پرداخت پنج ساله پرداخت شد.

وی تصریح کرد: پارسال علاوه بر منابع تسهیلات بانکی، از محل منابع داخلی سازمان بهزیستی دربخش اشتغال هم مبالغ قابل توجهی به این موضوع اختصاص یافت که در نهایت تعهد ایجاد ۱۵۹ شغل پیش بینی شده بهزیستی گنبدکاووس در سال گذشته، به صورت کامل محقق شد.

رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس ادامه داد: تسهیلات خوداشتغالی مددجویان بهزیستی برای مشاغل بخش کشاورزی، صنعت، خدمات و بازرگانی از جمله پرورش دام سبک و طیور، پرورش قارچ، راه اندازی کسب و کارهای مقیاس کوچک، نجاری، جوشکاری، خیاطی و تولیدی پوشاک و راه اندازی مهد کودک می‌باشد.

به گزارش ایرنا، اداره بهزیستی شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس هم اکنون به بیش از ۱۰ هزار مددجو در حوزه معلولیت‌ها، توانبخشی و زنان سرپرست خانوار در قالب مستمری ماهانه یا به صورت موردی خدمات می‌دهد که هشت هزار نفر آنان در حوزه معلولان و توابخشی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *