شناسه خبر: 18730 منتشر شده در مورخ: 1398/7/3 ساعت: 10:20 گروه: بهداشت و سلامت  
ساخت بیمارستان سلول درمانی متوقف شد

ساخت بیمارستان سلول درمانی متوقف شد

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: ساخت بیمارستان سلول درمانی در حال حاضر متوقف شده است و ساخت این بیمارستان «زمان بر» بوده و نیاز به سرمایه زیادی نیز دارد.

به گزارش ایران سپید حمیدرضا طیبی در حاشیه نشست خبری انعقاد تفاهم نامه بهزیستی با جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران افزود: شهردار وقت هنگام کلنگ زنی این بیمارستان قول داده بودند هزینه ها را تامین کند اما با توجه به مشکلات مالی کار ساخت آن متوقف شد (و در حد کلنگ زنی باقی ماند).

وی در زمینه فعالیت های پزشکی جهاددانشگاهی در زمینه افزود: فعالیت های خوبی در این زمینه در دست اجرا است اما باید مراحل آزمایشگاهی را بگذرانند. به طورمثال در حوزه های آلزایمر و پارکینسون کارهای خوبی در دست انجام است اما در فاز حیوانی است و اگر این فعالیت ها اعلان شود از فردای آن روز بیماران مراجعه می کنند درحالیکه اینها فقط آزمایشهایی در مراحل حیوانی است. 

طرح سلول درمانی معلولیت ها در مرحله کارآزمایی بالینی است

غلامرضا جاوید اسماعیلی مدیرکل تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی نیز در این نشست گفت: طرح سلول درمانی در حوزه معلولیت ها در حوزه کارآزمایی بالینی است و در آینده می توانیم در حوزه معلول درمانی کار کنیم البته نمی توانیم در این زمینه قول بدهیم.

وی با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در زمینه های ناباروری و سرطان پستان، افزود: در حوزه معلولیت های مادرزادی و اختلالات ژنتیکی، توانمندی خوبی در مراکز تخصصی جهاددانشگاهی وجود دارد و می توانیم در حوزه تشکیل شبکه برای تشخیص زودرس بیماری ها اقدام کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *