شناسه خبر: 18709 منتشر شده در مورخ: 1398/7/2 ساعت: 09:53 گروه: اجتماعی  
افزایش ۲۰ درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت
رئیس سازمان بهزیستی کشور:

افزایش ۲۰ درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت

رئیس سازمان بهزیستی کشور در اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان، پرداخت متمرکز یارانه‌ها را اقدام موثر بهزیستی برای هزینه‌کرد بهینه اعتبارات و شفاف‌سازی عنوان کرد.

به گزارش ایران سپید رئیس سازمان بهزیستی کشور در اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان، پرداخت متمرکز یارانه‌ها را  اقدام موثر بهزیستی برای هزینه‌کرد بهینه اعتبارات و شفاف‌سازی عنوان کرد.

اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور با موضوع ماده ۳۱ قانون برگزار شد.

«وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در این جلسه ضمن اشاره به آمار افراد دارای معلولیت تحت پوشش گزارشی از اقدامات بهزیستی در خصوص مواد مرتبط ارائه کرد و گفت: تاکنون ۳۹ درصد دستگاه‌های دولتی مناسب‌سازی شدند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان، پرداخت متمرکز یارانه ها را  اقدام موثر بهزیستی برای هزینه‌کرد بهینه اعتبارات و شفاف‌سازی عنوان کرد و افزود: ۱۸۷ هزار فرد دارای معلولیت به دریافت‌کنندگان کمک هزینه معیشت(مستمری) با بعد خانوار اضافه شدند که باید کمک‌هزینه معیشت معلولان خیلی شدید و شدید فاقد شغل و درآمد را مطابق با قانون به حداقل دستمزد سالانه برسانیم.

یادآوری می‌شود، کارشناسان امور افراد دارای معلولیت «سهیل معینی»، «علی همت محمود نژاد»، «آیدین نعمتی» و «ترکان»  نقطه نظرات خود را در خصوص مشکلات و مسائل افراد دارای معلولیت و نیاز اجرای قانون به همکاری بین بخشی دستگاه‌ها و تامین اعتبارات مورد نیاز بیان کردند./ بهزیستی 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *