شناسه خبر: 18699 منتشر شده در مورخ: 1398/7/1 ساعت: 10:02 گروه: اجتماعی  
خانواده‌ها سنجش سلامت نوآموزان را کامل کنند/ الزام ارائه گواهی سنجش
آخرین آمار سنجش سلامت نوآموزان اعلام شد

خانواده‌ها سنجش سلامت نوآموزان را کامل کنند/ الزام ارائه گواهی سنجش

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن اعلام آخرین آمار سنجش سلامت نوآموزان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا کسانی که ثبت نام موقت کرده‌اند حتما باید برای تکمیل ارزیابی سنجش سلامت مراجعه کنند. برگه سنجش سلامت از مدارک الزامی برای ثبت نام در مدارس محسوب می‌شود.

به گزارش ایران سپید مجید قدمی آخرین آمار سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان را اعلام کرد و گفت: طبق آخرین آمارها نوبت گیری سنجش سلامت بدو ورود سال ۹۸ برای یک میلیون و ۴۳ هزار و ۱۱۳ نوآموز انجام شده که با احتساب آمار پیش دبستانی‌ها به ۳۶۶ هزار و ۳۱۶ نفر می‌رسد و در مجموع یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۴۲۹ نفر مورد سنجش قرار گرفته‌اند.

وی افزود: سال گذشته نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار نوآموز در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفته بودند و تقریبا به همان شاخصی که پیش‌بینی کرده بودیم نزدیک شدیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به مشکل ایجاد شده برای سنجش ثبت نام موقتی‌ها گفت: تنها یک موضوع مشکل ایجاد کرده است. به دلیل اتصال سامانه ثبت نام کتب درسی با سامانه سناد به دلیل آنکه بچه‌ها بتوانند برای کتاب درسی ثبت نام کنند، سامانه سناد را برای مدیران باز کردیم و برخی تصور کرده بودند که کار ثبت نامشان تمام شده و دیگر نیازی به مراجعه برای سنجش سلامت ندارند.

قدمی ادامه داد: اطلاع رسانی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا کسانی که ثبت نام موقت کرده‌اند حتما باید برای تکمیل ارزیابی سنجش سلامت مراجعه کنند. برگه سنجش سلامت از مدارک الزامی برای ثبت نام در مدارس محسوب می‌شود.

وی ضمن اعلام اینکه کلیه کتاب‌های درسی از بریل و سایر کتاب‌ها آماده و به مناطق ارسال شده و در حال توزیع است گفت: یکسری کتاب‌های درسی هم گویا شده‌اند که بخشی از آنها به مرور در طول سال ارسال می‌شود و به دست دانش آموزان می‌رسد و یک کار فوق‌العاده است که در کنار کتاب‌های درسی صورت می‌گیرد./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *