شناسه خبر: 18609 منتشر شده در مورخ: 1398/6/25 ساعت: 10:47 گروه: اجتماعی  
راه‌اندازی اتاق ویژه استارت‎آپ‌های معلولان در خانه جوان اصفهان

راه‌اندازی اتاق ویژه استارت‎آپ‌های معلولان در خانه جوان اصفهان

رئیس خانه جوان سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: به زودی اتاق ویژه استارت‎آپ‌های معلولان در خانه جوان اصفهان راه اندازی می شود تابتوانیم کارآفرینی اجتماعی را گسترش دهیم.

به گزارش ایران سپید  فاطمه اکبرزاده در حاشیه نشست کارآفرینی اجتماعی اظهار داشت: در این نشست وحید رجب‌لو برترین استارت آپ توانخواه کشور و سمیرا علی‌پور به عنوان یک نویسنده توانخواه و موفق دعوت شده بودند؛ این افراد یک محرک و انگیزه خوب برای توانخواهان کشور هستند که نشان می‌دهند با وجود همه محدودیت‌ها و فشارها می‌توان به بهترین خواسته‌های خود دست یافت.

وی افزود: معلولیت هرگز باعث محدودیت نمی‌شود مگر اینکه معلولیت در ذهن و تفکر انسان رخ دهد؛ انسان اگر بتواند روح خود را گسترش دهد به طور قطع به همه خواسته‌هایش دست می‌یابد.

رییس خانه جوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این نشست با وجود دو توانخواه موفق کشورمان به این نکته رسیدیم که هرگز نباید امید خود را در زندگی از دست بدهیم؛ بلکه باید با امید، تلاش، کوشش و انگیزه زندگی کنیم تا به آرزوها و آمال خود دست یابیم.

فرصت اشتغال از نگرش و نوع نگاه  فرد به زندگی شکل می‌گیرد

وی افزود: متاسفانه بسیاری از جوانان اظهار می‌کنند که در جامعه فرصتی برای پیشرفت، کار و اشتغال ما وجود ندارد اما باید بدانند که فرصت را باید خودمان ایجاد کنیم؛ فرصت‌ها از درون ما، با نگرش و نوع نگاه ما به زندگی شکل می‌گیرند.

اکبرزاده ابراز داشت:  همه ما می‌توانیم با امید و انرژی زندگی کنیم، عشق بورزیم و به دیگران کمک کنیم.

گسترش کارآفرینی اجتماعی

وی تاکید کرد: در حال حاضر بخشی از بنای خانه جوان نیاز به بازسازی دارد که چنانچه درست شود، قول مساعد می‌دهیم که یکی از اتاق‌های خانه جوان را به صورت ویژه در اختیار استارت‌آپ های ویژه توانخواهان قرار دهیم تا در این راستا بتوانیم کارآفرینی اجتماعی را نیز گسترش دهیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *