شناسه خبر: 18599 منتشر شده در مورخ: 1398/6/24 ساعت: 11:20 گروه: اجتماعی  
۵۸۴ میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی به بهزیستی کردستان اختصاص یافت

۵۸۴ میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی به بهزیستی کردستان اختصاص یافت

معاون مشارکت‎های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان گفت: امسال از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶، تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۵۸۴ به بهزیستی استان اختصاص یافت.

به گزارش ایران سپید فرهاد عزیزی اظهار داشت: از این میزان اعتبار اختصاص یافته تاکنون ۱۶۵ میلیارد ریال به بانک های عامل ابلاغ و ۷۶۸ نفر برای دریافت به بانک ها معرفی شده و در نوبت دریافت هستند.

وی با بیان اینکه مابقی این اعتبارات در مرحله های بعدی به بانک های عامل معرفی خواهد شد، افزود: امسال در مجموع تعهد بهزیستی استان در زمینه اشتغالزایی ایجاد ۲ هزار و ۱۰۰ شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد است و پیش بینی می‌شود همانند سال‌های گذشته بیشتر از تعهد داده شده شغل ایجاد شود.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی این سازمان به مددجویان، معلولان و معتادان بهبود یافته اعطا می‌شود، گفت: اعتبارات اشتغالزایی بر اساس جمعیت زیر پوشش در میان شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال همچنین ۱۹۸ میلیارد ریال اعتبار اشتغال پایدار روستایی به بهزیستی استان اختصاص یافته است که تاکنون ۲۶ نفر از این تسهیلات به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال بهره مند شده اند.

عزیزی با بیان اینکه در مجموع با استفاده از این میزان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۳۹۶ نفر صاحب شغل می‌شوند، اظهار داشت: هم اکنون پرونده ۳۴۲ نفر دیگر برای دریافت در بانک های عامل قرار دارد و بزودی کل اعتبارات این بخش جذب می‌شود.

۱۱۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت استان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *