شناسه خبر: 18538 منتشر شده در مورخ: 1398/6/14 ساعت: 09:50 گروه: اجتماعی  
تخفیف ۵۰ درصدی به دانش آموزان و دانشجویان برای خرید کارت بلیت الکترونیک

تخفیف ۵۰ درصدی به دانش آموزان و دانشجویان برای خرید کارت بلیت الکترونیک

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات ویژه مترو به دانش آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش ایران سپید  فرنوش نوبخت گفت: دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند روز دوشنبه (اول مهرماه) در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت از خدمات رایگان مترو استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از دیگر تسهیلات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همزمان با بازگشایی مدارس ارائه کارت بلیت الکترونیک تخفیف‌دار ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند با ورود به سامانه eticket.tehran.ir برای ثبت نام کارت بلیت‌های دانش آموزی  و دانشجویی اقدام کنند و  از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند. 

بنا براعلام روابط عمومی متروی تهران، وی هدف از اعطای کارت بلیت‌های الکترونیک تخفیف‌دار به دانش‌آموزان و دانشجویان را ترغیب افراد به استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی بیان کرد./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *