شناسه خبر: 18490 منتشر شده در مورخ: 1398/6/11 ساعت: 10:38 گروه: فرهنگی  
داستان زندگی شهدای مدافع حرم  سریال رادیویی می شود

داستان زندگی شهدای مدافع حرم  سریال رادیویی می شود

رادیو نمایش با تولید سی قسمت سریال رادیویی ( راه بی پایان ) درباره زندگی شهدای مدافع حرم ، یاد و خاطره آنان را گرامی می دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سهیلا خدادادی نویسنده سریال رادیویی سی قسمتی  راه بی پایان  در این باره افزود: ایده نوشتن این سریال رادیویی زمانی شکل گرفت که  سال گذشته یکی از اعضای هیئت انتخاب آثار جشنواره فیلم عمار  در بخش مدافعان حرم بودم.

وی ادامه داد : آن زمان حدود 170 فیلم  درباره مدافعان حرم دیدم که بسیار اثر گذار بود ، بنابراین تصمیم گرفتم آن را برای شنوندگان رادیو به صورت نمایش رادیویی بنویسم .
خدادادی خاطرنشان کرد : طرح را در قالب 30 قسمت نمایش سریالی ارائه دادم و بعد از تصویب قرار شد در هر قسمت از این نمایش ، یک شهید مدافع حرم معرفی شود.
این نویسنده خاطر نشان کرد : حداقل کاری که ما می توانیم برای شهدای مدافع حرم انجام دهیم این است که شهدا را به کسانی که  آنها را نمی شناسند معرفی کنیم و به نظرم این نوعی ادای دین به شهدای مدافع حرم است.
وی درباره نحوه نویسندگی سریال راه بی پایان گفت : برای نوشتن این اثر با همرزمان آن شهدا گفتگو می کردم تا آنچه می نویسم به مستند بیشتر نزدیک باشد .
خدادادی در پایان گفت : عشق به حضرت زینب (س) بزرگترین انگیزه برای شهدای مدافع حرم بود تا به سوریه بروند و دفاع کنند ، معتقدم تا زمانی که جریان شهادت ادامه دارد باید درباره شهدا نوشت که این خود توفیقی بزرگ است.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *