شناسه خبر: 18478 منتشر شده در مورخ: 1398/6/10 ساعت: 11:22 گروه: اجتماعی  
اجرای طرح مجازات جایگزین حبس برای خدمت در بهزیستی قابل اجرا است

اجرای طرح مجازات جایگزین حبس برای خدمت در بهزیستی قابل اجرا است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در مواردی که قانون اجازه دهد اجرای طرح مجازات جایگزین حبس برای خدمت در بهزیستی قابل اجرا است.

به گزارش ایران سپید محمدرضا عدالتخواه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در خصوص مجازات های جایگزین برای مجرمین و متهمین گفت: با توجه به نیازمندی بهزیستی می توان در احکام صادره از سوی دادگاه ها در مواردی که قانون اجازه می‌دهد از این مقوله استفاده کرد.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همکاری خوب و همیشگی دادگستری با بهزیستی اشاره کرد، اظهار داشت: دادگستری همواره در کنار بهزیستی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی حضور پررنگی داشته است.

فاطمه رضوان مدنی عنوان کرد: با توجه به اینکه درصد بسیاری از مشکلات و گرفتاری های مردم اقتصادی است، چنانچه در بحث اشتغال افراد بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم می تواند موجب کم شدن آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به محدود بودن بودجه دولتی در زمینه خدمات‌رسانی به مددجویان،گفت: برای ارائه خدمات به مددجویان و رفع مشکلات آنها باید از وجود خیرین استفاده کنیم.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *