شناسه خبر: 18464 منتشر شده در مورخ: 1398/6/9 ساعت: 11:21 گروه: اجتماعی  
برای توانمندسازی مددجویان باید از فناوری جدید استفاده شود

برای توانمندسازی مددجویان باید از فناوری جدید استفاده شود

رئیس کمیته امداد با تاکید بر لزوم استفاده از فناوری جدید و دانش‌بنیان برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان، گفت: در تمام فعالیت‌های کمیته امداد به ویژه توانمندسازی و اشتغال از مدل های جدید الگوبرداری می‌شود.

به گزارش ایران سپید سیدمرتضی بختیاری خاطرنشان کرد: در برنامه پنج ساله ششم، باید سالانه ۷۰ هزار شغل توسط کمیته امداد ایجاد شود که این نهاد طی دو سال گذشته توانسته بیشتر از تعهد خود شغل ایجاد کند و امسال نیز ایجاد ۱۷۰ هزار شغل را در دستور کار داریم.  

وی ادامه داد: کمیته امداد در حوزه اشتغال جایگاه قابل قبولی در کشور دارد و سال گذشته یک سوم اشتغال کشور توسط این نهاد ایجاد شده است.

بختیاری در ادامه به رشد قابل توجه کمک‌های مردمی به کمیته امداد در پنج ماهه امسال اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مردم و خیرین همکاری خوبی با این نهاد دارند.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: در هر حوزه‌ای از ماموریت‌های کمیته امداد که بتوانیم با مدل‌های جدید بحث توانمندسازی را دنبال می‌کنیم.  

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *