شناسه خبر: 18451 منتشر شده در مورخ: 1398/6/6 ساعت: 16:51 گروه: اجتماعی  
افزایش ۵۵۴ هزار تومانی حق پرستاری مراکز شبانه روزی نگهداری معلولان
ربیعی در حاشیه جلسه دولت:

افزایش ۵۵۴ هزار تومانی حق پرستاری مراکز شبانه روزی نگهداری معلولان

علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: معلولان و سالمندان معلول و بیماری‌های مزمن یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان بابت حق پرستاری در مراکز شبانه روزی دریافت می‌کنند.

به گزارش ایران سپید علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز جلسه هیئت دولت گفت: امروز با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی مقرر شد، معلولین درجه یک ۶۲۷ هزار تومان و معلولین درجه دو، ۵۶۰ هزار تومان در مراکز روزانه دریافت کنند. در مراکز شبانه روزی نیز معلولان درجه یک، ۹۲۴ هزار تومان و معلولین درجه دو، ۸۴۰ هزار تومان دریافت کنند. 

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه این کمک باعث می‌شود مراکز حمایت از معلولان سرپا بمانند و بتوانند معلولان بیشتری جذب کنند، گفت: همچنین امروز برای بیماری‌های روانی مزمن، شدید و خیلی شدید دولت تصویب کرد که دریافتی داشته باشند و حق پرستاری بگیرند.

وی با بیان اینکه این حق پرستاری به ۵۵۴ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، افزود: معلولان و سالمندان معلول و بیماری‌های مزمن هم یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان بابت حق پرستاری در مراکز شبانه روزی دریافت می‌کنند.

ربیعی درباره جانبازان و آزادگان غیرشاغل که فاقد درآمد (معسر) هستند، اظهار داشت: برای این گروه‌ها حداقل دستمزد کارمندی تا زمانی که کاری پیدا کنند در نظر گرفته شد؛ این مصوبه براساس آیین نامه اجرایی بند ۷ و تبصره ۱۷ بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *