شناسه خبر: 18442 منتشر شده در مورخ: 1398/6/6 ساعت: 13:54 گروه: بهداشت و سلامت  
آراء کمیسیون‌های سازمان غذا و دارو، شفاف اعلام می‌شود

آراء کمیسیون‌های سازمان غذا و دارو، شفاف اعلام می‌شود

رییس سازمان غذا و دارو گفت: تلاش ما این است که در اتاق شیشه‌ای کارهای سازمان غذا و دارو را انجام دهیم و در گام اول باید با دستور وزیر بهداشت، تمام آرای کمیسیون‌های این سازمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی را به صورت شفاف اعلام کنیم.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از ایسنا:، دکتر محمدرضا شانه ساز اظهار داشت: در راستای شفافیت بیشتر، قیمت و تامین مواد اولیه دارو، داروهای ساخته شده در کشور و وارداتی را در سایت سازمان غذا و دارو اطلاع رسانی خواهیم کرد. همچنین اصلاح فرآیندها و برون سپاری در این سازمان آغاز شده است و مقرر شده که بسیاری از امور قابل واگذاری را توسط برخی شرکت‌های تخصصی با بهره‌گیری از نیروی متخصص در این حوزه، انجام شود.

وی افزود: با اصلاح رویه‌ها و برون سپاری خدمات قابل واگذاری، از مراجعات مستقیم ارباب رجوع و شرکت‌ها به کارشناسان و مدیران در ستاد سازمان غذا و دارو، جلوگیری خواهیم کرد و به عبارت دیگر، تلاش ما این است که ستاد سازمان غذا و دارو را از کارهای اجرایی جدا کنیم؛ چون در این صورت شاهد امضاهای طلایی و اعمال نظر سلیقه‌ای خواهیم بود.

بنابر اعلام وبدا، رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه این سازمان باید با چالاکی به اتاق فکر و اندیشه برای اعمال سیاست های جدید و رو به رشد در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی تبدیل شود، افزود: تعامل سازمان غذا و دارو با مجلس و به ویژه کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان بسیار خوب است و نشست‌هایی با اعضای این کمیسیون به طور مستمر داریم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *